Mini Rize Buluşması

Bence de!... Ama, çok da riskli bir uçuş. Hem model, hem de iniş anında arabalar için. Pil fazla zayıflarsa vadiden nasıl alınır bilmem. :rolleyes:
Ömer abi bu yol Rize'den Erzuruma giden alternatif bir yol. Çok fazla yoğun değil. Zaten aşağıdan yukarı gelen araçları baya uzak mesafeden görebiliyorum. Rize de uçtuğum en güvenilir yer burası bence. (Model açısından değil) İnan ki başka yer yok. Rize de her yerin bir tehlikesi var. Vadiye düşerse de muhtemelen yarım saat sürer almam. Ama düşse de çok umrumda değil. :) Zaten daha sonra uçuş için tam dağın tepesine çıktım. Aşırı rüzgar vardı. Ama bu kadar çıkmışken uçmamak olmazdı. Uçuşa başlar başlamaz yan rüzgarı yedim. Model tam gaz çakıldı. Kanat hariç paramparça oldu. Pil ve pervane gitti. Gerisini yapıştır devam. :) Şu an tamiratı tamamladım. Fırsat bulursam maiden uçuşunu yine dağlarda yapacağım.Buda cakılış videosu.

Bu VIDEOYU görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
 
Son düzenleme:
Arkadaşlar yeni uçuş alanım Handüzü yaylası :) Rize merkeze 25 km civarı uzaklıkta 1800 rakımda. 28 Ekimde iş yerindeki arkadaşlarla çay keyfi için çıktık. Çıkmışken de modelleri götürdüm. Uzun zamandır bu kadar keyifli uçmamıştım. Alan çok geniş. Bir kaç kişi dışında kimsecikler yok. Birde bulunduğunuz zemin kotundan aşağı doğru uçmanında ayrı bir keyfi var. Bixler , protos 500 ve tabiki realhawk t10 nitro :p ile uçuşlarımı gerçekleştirdim . Protosla 2 sefer çakma overspeed bile yaptım. (3:00 dakikada) :) Videolar gelsin :) Nitro uçuşunu modelin kendi konusunda paylaşacağım. Çünkü yine kırdım modeli :)

Saha Genel Görünüm
Bu VIDEOYU görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol

Protos 500
Bu VIDEOYU görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol

Bixler
Bu VIDEOYU görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
 
Arkadaşlar yeni uçuş alanım Handüzü yaylası :) Rize merkeze 25 km civarı uzaklıkta 1800 rakımda. 28 Ekimde iş yerindeki arkadaşlarla çay keyfi için çıktık.
Öncelikle paylaşım için teşekkür ederiz @Oğuzhan KÖSOĞLU :thumbup: ellerine emeklerine sağlık.

Ortam gerçekten de çok güzel. O yükseklikte olmanıza rağmen hava da süper gözüküyor :thumbup:
Bixler , protos 500 ve tabiki realhawk t10 nitro :p ile uçuşlarımı gerçekleştirdim . Protosla 2 sefer çakma overspeed bile yaptım. (3:00 dakikada) :)
Protos uçuşlarını özlemiştik. Epeydir uymamana rağmen pilota gayet iyi :heartxf: Yalan yok uçuş kadar kamera arkası muhabbetler de bir harika :heartxf: :bravo:
Nitro uçuşunu modelin kendi konusunda paylaşacağım. Çünkü yine kırdım modeli :)
Yine mı Kırım oldu :embarras: Neyse geçmiş olsun, moraller yerinde maşallah :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Oğuzhan KÖSOĞLU
Öncelikle paylaşım için teşekkür ederiz @Oğuzhan KÖSOĞLU :thumbup: ellerine emeklerine sağlık.

Ortam gerçekten de çok güzel. O yükseklikte olmanıza rağmen hava da süper gözüküyor :thumbup:

Protos uçuşlarını özlemiştik. Epeydir uymamana rağmen pilota gayet iyi :heartxf: Yalan yok uçuş kadar kamera arkası muhabbetler de bir harika :heartxf: :bravo:

Yine mı Kırım oldu :embarras: Neyse geçmiş olsun, moraller yerinde maşallah :)

Sağol Mehmet Abi. Hava şansımıza çok güzeldi. Pilotaj yıllardır aynı seviyede devam ediyor. Gelişme yok. Zaten bu dolar kuru varken de da pek gelişmez :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Mehmet Kucuksari
Bu haftayı da boş geçmedim. Yine 15-20 pil uçmuşumdur. Ama 230s üzmeye başladı beni. Geçen hafta inverte geçerken havada kumanda ile bağlantı kesildi. 4-5 metreden yere (suni çim saha) sert bir şekilde çakıldı. Enteresan şekilde sadece link çıktı. Linki taktım. Sorunsuz şekilde uçtu. Bu hafta da 5 pil uçtum. 2 sinde yine bağlantı kesildi. Tabi temkinli bir şekilde invert uçmadığım için ikisinde de çimenlerin üzerine hasarsız indim. Daha doğrusu indi. Kabloları kurcaladım. Temassızlık varmı diye. Herhangi bir sorun göremeyince artık ruhani güçlerin beni helikopterden ayırıp uçağa geçirmeye çalıştığını düşünmekten başka sebep aklıma gelmiyor. :) ''Havada ip gibi durmak '' sözünün karşılığı benim helikopter dünyamda ''230s'' olmasaydı modeli yedek niyetine satardım. Ama stabilitesi mükemmel olunca dursun kenarda. Protosu kuyruk hareketindeki sorundan dolayı kenara ayırmıştım. 230s ilede böyle tedirgin uçmak mümkün değil. Onuda ayırdım kenara. Şimdilik kaldı 180 cfx. 180 cfx te hala 30 saniye elektrik yemeden kendine gelmiyor. Ama sonrası canavar gibi uçuyor. Overspedler falan P) :) Efsane... Neyse çok uzattım :)

Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol