Locktite lı vidanın açılması hk

Locktite lı vidanın açılması hk

Mehmet Kucuksari' Alıntı:
Feathering konusunda bende en az senin kadar tedirgin birisiyim Kadir :D onemli olan feathering yuvasindaki yagin oncelikle guzelce temizlenmis olmasi ki en kritik noktayi sen zaten yapmissin.

Bence bir sey olmaz rahat ol. Fakat Ben hemen hemen her 10-15 ucusta Mutlaka feathering dahil tum vidalari tek tek kontrol ediyorum. Ilk ucuslarda bu konrrol sikligi 5 ucusta bir olurken zamanla 10-15 ucusa cikiyor. Ara ara tum vidalari kontrol etmekte buyuk fayda var ;)


peki son sorun Mehmet Abi,, vidayı nasıl kontrol ediyorsun,, alyenle ufak bir çevirme girişimi mi yapıyoruz ? çok hafifçe?
 
Locktite lı vidanın açılması hk

kadir kocaman' Alıntı:
peki son sorun Mehmet Abi,, vidayı nasıl kontrol ediyorsun,, alyenle ufak bir çevirme girişimi mi yapıyoruz ? çok hafifçe?
Palleri cikarip, her iki tarafa da alyan takip sikma hareketi yapiyorsun. Eger diger alyan da ayni anda donuyorsa gevseme yoktur demektir. En azindan ben boyle kontrol ediyorum Kadir ;)
 
Locktite lı vidanın açılması hk

Paronayak olursaniz her zaman kaygiyla ucarsiniz bu da sizi üzer.
Çok rahatsiz ediyorsa bence kontrol edin içinizi rahatlatin derim. Ama baya loctite surdugunuzu soyluyorsunuz bence de ciksa simdiye kadar cikardi(toplam kac uçuş yaptığınızı bilmiyorum tabiki)
 
Locktite lı vidanın açılması hk

H.ibrahim DEMİRBİLEK' Alıntı:
Paronayak olursaniz her zaman kaygiyla ucarsiniz bu da sizi üzer.
Çok rahatsiz ediyorsa bence kontrol edin içinizi rahatlatin derim. Ama baya loctite surdugunuzu soyluyorsunuz bence de ciksa simdiye kadar cikardi(toplam kac uçuş yaptığınızı bilmiyorum tabiki)

Bakalım aleti topladık dan sonra bir kaç uçuşdan sonra vidaları kontrol edeyim,
 
Locktite lı vidanın açılması hk

Bazen arabada hızlı giderken ya lastik yerinden çıksa diye düşünürüm. Sonra biraz frenlerim. Sonra neden fırlasın ki der tekrar basarım.
Heli uçururken de en çok korktuğum palin fırlaması. Olmayacak bir şey olmadığını yer yer görüyoruz.