- Katılım
- 12 Eyl 2013
- Mesajlar
- 1,094
- Tepkime puanı
- 570
- Yaş
- 42
- İlgi Alanı
- Heli
Herkese selamlar, dün İzmir ekibi olarak ufak bir buluşma yaptık, rüzgar çok fazlaydı sadece Tamer ve ben uçabildim. Tevfik abi ve Berkay sadece temel ayarları hallettiler. Ufak bir de kırımım oldu gözüm gibi baktığım helim havada bir den devir kaybetti ana dişliyi komple yedi, bereket bir anlık el alışkanlığı olacak şans eseri ufak bir hasarla heliyi indirdim... Ana dişli ve iniş takımı gitti sadece,, hasar nedeni olarak motoru mountu dıştan tutan align yazılı ters L şeklinde ki plakalardan sağında ve solundakinden birer vida gitmiş,, motor ana dişliden ayrılıp boşa dönmüş... Lock tite konusunda bu kadar hassas davrandığım halde bu vidalar nasıl çıktı anlayamadım,, mavi renkli aşağıda ki lock u kullandım,, şimdi o kısımları yeşil renkte olan lock ile tekrar sıkıcam... Kafama takılan Allah saklasın feathering in içindeki çıksaydı sonuçlar ne olurdu,, şu an çıkarmı onuda bilmiyorum açıkçası biraz soğudum da,,risklerin farkındayım ama bu kadar özen gösterip bir vidanın açılmasını aklım ervermiyor, acaba başka vidalara da aynı şey olur mu diye düşünüyorum,, tüm vidaları da kontrol edicem tekrar, başka bir önerisi olan varmı ? İdle up modda 3-4 uçuşum oldu açılsaydı bu zamana kadar feathering gitmişti değil mi?
cevaplar için şimdiden teşekkürler...
cevaplar için şimdiden teşekkürler...
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol