Sumer Yamaner
Moderator
- Katılım
- 17 Eyl 2013
- Mesajlar
- 9,084
- Tepkime puanı
- 23,743
- Yaş
- 62
- Konum
- İstanbul
- Web sitesi
- www.sumeryamaner.com
- İlgi Alanı
- Uçak
Kolay ve Ucuz Sekilde Baski Devre Imalati
Bu akşamı baskılı devre akşamı ilan ettim.
Kill switch ve retract sisteminin plaketlerini son hale getirip basmaya çalıştım.
Elişi kağıdını beceremedim. Her denemede bazı bölgeler bakıra yapışmadı. Ütü olarak 170 dereceye ayarlı kaplama ütüsü kullanıyorum. Belki yeterli basınç uygulayamıyorumdur.
Sonra bir parça DC Fix yapışkanlı folyo kesip arka koruma kağıdını kullandım. Bunda da ütüleme sırasında kayma riski yüksek. Çok dikkatli olmak gerekiyor. Bundan sonra plaketi çift taraflı bant ile çalışma masasına yapıştırmaya karar verdim ütü için. Çünkü plaket çok ısınıyor ve tutamıyorum. Yine de bir iki ufak hata ile bakıra transferi başardım. Ufak oje rötuşları sonrası bakır eritme işine başladım.
Ne yazık ki muhtemelen aldığım tuz ruhu çok dandik. Saatlerdir çok az ilerleme kaydettim. Eski deneyimlerimden biliyorum ki süre uzadıkça ince yolları kaybetme riski de artıyor. Bakalım ne olacak.
Bu akşamı baskılı devre akşamı ilan ettim.
Kill switch ve retract sisteminin plaketlerini son hale getirip basmaya çalıştım.
Elişi kağıdını beceremedim. Her denemede bazı bölgeler bakıra yapışmadı. Ütü olarak 170 dereceye ayarlı kaplama ütüsü kullanıyorum. Belki yeterli basınç uygulayamıyorumdur.
Sonra bir parça DC Fix yapışkanlı folyo kesip arka koruma kağıdını kullandım. Bunda da ütüleme sırasında kayma riski yüksek. Çok dikkatli olmak gerekiyor. Bundan sonra plaketi çift taraflı bant ile çalışma masasına yapıştırmaya karar verdim ütü için. Çünkü plaket çok ısınıyor ve tutamıyorum. Yine de bir iki ufak hata ile bakıra transferi başardım. Ufak oje rötuşları sonrası bakır eritme işine başladım.
Ne yazık ki muhtemelen aldığım tuz ruhu çok dandik. Saatlerdir çok az ilerleme kaydettim. Eski deneyimlerimden biliyorum ki süre uzadıkça ince yolları kaybetme riski de artıyor. Bakalım ne olacak.