Özgür Evren Varol
RcFanatik
- Katılım
- 30 Kas 2014
- Mesajlar
- 4,668
- Tepkime puanı
- 20,124
- Yaş
- 47
- Konum
- Wallingford / İngiltere
- İlgi Alanı
- Uçak
Bakın şimdi aklıma bişey geldi, bu işi ancak kontrollü bir deney çözer
Şimdi, iki helici biraraya geleceksiniz, aynı boyutta helileri alacaksınız ama biri TT diğeri kayış, aynı palleri takacaksınız, kafa hızlarınızı aynı devire sabitleyeceksiniz.
Sonra ikiniz birden havalanacaksınız, aynı yükseklikte aynı anda motor kapatıp otorotasyon yapacaksınız. Ama otorotasyonu 0 pitch açısıyla yapacaksınız, negatif pitch kullanmak yok ikiniz de sağ salim inebildiniz mi, o zaman motor kapatma yüksekliğini 10 metre arttırıp tekrar deneyeceksiniz, böyle böyle taa ki helilerden biri kırılana kadar devam edeceksiniz, sağlam kalan daha iyi demektir. Nasıl?
Neyse, benim haftasonum başladı, yapacak uçak projelerim beni bekler, size iyi forumlar
Şimdi, iki helici biraraya geleceksiniz, aynı boyutta helileri alacaksınız ama biri TT diğeri kayış, aynı palleri takacaksınız, kafa hızlarınızı aynı devire sabitleyeceksiniz.
Sonra ikiniz birden havalanacaksınız, aynı yükseklikte aynı anda motor kapatıp otorotasyon yapacaksınız. Ama otorotasyonu 0 pitch açısıyla yapacaksınız, negatif pitch kullanmak yok ikiniz de sağ salim inebildiniz mi, o zaman motor kapatma yüksekliğini 10 metre arttırıp tekrar deneyeceksiniz, böyle böyle taa ki helilerden biri kırılana kadar devam edeceksiniz, sağlam kalan daha iyi demektir. Nasıl?
Neyse, benim haftasonum başladı, yapacak uçak projelerim beni bekler, size iyi forumlar