Bahadır kardeşim, alıcıyı bağlarken aşağıdaki tabloya göre yapman gerekiyor.
1.Kanal------> Aileron(kanatçıklar)
2.Kanal------> Elevatör(yatay stabilizatör,yatay kuyruk)
3.Kanal------> Throotle(gaz)
4.Kanal------> Rudder(dikey stabilizatör,dikey kuyruk)
Bağlantıları yaptığını varsayıyorum.Uçağa arkadan baktığında;
Sağ aileron komutu verdiğinde kanadın sağındaki kanatçık yukarı, solundaki kanatçık aşağıya hareket edecek.Sol aileron verdiğinde tam tersi.Elevatör yükseliş komutu verdiğinde, elevatör yukarı hareket edecek.Rudder sağ komutu verdiğinde rudder sağa hareket edecek.Gaz verdiğinde zaman ise, uçağın arkasındayken saat yönünde yani soldan sağa dönecek.Tüm bunları yaparken çok dikkatli ol.Throotle kanalının reverse olması motorun tam güçte çalışmasına neden olup yaralanmalara sebep olabilir.Ters çalışan kanal var ise kumandadan reverse ederek düzeltebilirsin.
Uçağı çalıştırırken önce kumandayı açıyoruz daha sonra pili bağlıyoruz.Uçağı kapatırken önce pili çıkarıp en son kumandayı kapatıyoruz.Uçağın tüm kontrol yüzeyleri kasıntısız ve sorunsuz çalışmalı.Şimdilik aklıma gelenler bunlar.Yine problem olursa yardımcı oluruz.Sevgiler.