İlk modelim Wing Tiger V2

İlk modelim Wing Tiger V2

Bahadır Tellioğlu' Alıntı:
Hepinize teşekkür ederim sorunlarım çözüldü şimdi sıra kumanda ile alıcıyı bağlamak kaldı alıcıyı bağlarken nelere dikkat etmeliyim bilgilendirirseniz çok sevinirim veya link te atabilirsiniz
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bahadır kardeşim, alıcıyı bağlarken aşağıdaki tabloya göre yapman gerekiyor.

1.Kanal------> Aileron(kanatçıklar)
2.Kanal------> Elevatör(yatay stabilizatör,yatay kuyruk)
3.Kanal------> Throotle(gaz)
4.Kanal------> Rudder(dikey stabilizatör,dikey kuyruk)

Bağlantıları yaptığını varsayıyorum.Uçağa arkadan baktığında;
Sağ aileron komutu verdiğinde kanadın sağındaki kanatçık yukarı, solundaki kanatçık aşağıya hareket edecek.Sol aileron verdiğinde tam tersi.Elevatör yükseliş komutu verdiğinde, elevatör yukarı hareket edecek.Rudder sağ komutu verdiğinde rudder sağa hareket edecek.Gaz verdiğinde zaman ise, uçağın arkasındayken saat yönünde yani soldan sağa dönecek.Tüm bunları yaparken çok dikkatli ol.Throotle kanalının reverse olması motorun tam güçte çalışmasına neden olup yaralanmalara sebep olabilir.Ters çalışan kanal var ise kumandadan reverse ederek düzeltebilirsin.

Uçağı çalıştırırken önce kumandayı açıyoruz daha sonra pili bağlıyoruz.Uçağı kapatırken önce pili çıkarıp en son kumandayı kapatıyoruz.Uçağın tüm kontrol yüzeyleri kasıntısız ve sorunsuz çalışmalı.Şimdilik aklıma gelenler bunlar.Yine problem olursa yardımcı oluruz.Sevgiler.
 
Tamer Öztürk' Alıntı:
Bahadır kardeşim, alıcıyı bağlarken aşağıdaki tabloya göre yapman gerekiyor.

1.Kanal------> Aileron(kanatçıklar)
2.Kanal------> Elevatör(yatay stabilizatör,yatay kuyruk)
3.Kanal------> Throotle(gaz)
4.Kanal------> Rudder(dikey stabilizatör,dikey kuyruk)

Bağlantıları yaptığını varsayıyorum.Uçağa arkadan baktığında;
Sağ aileron komutu verdiğinde kanadın sağındaki kanatçık yukarı, solundaki kanatçık aşağıya hareket edecek.Sol aileron verdiğinde tam tersi.Elevatör yükseliş komutu verdiğinde, elevatör yukarı hareket edecek.Rudder sağ komutu verdiğinde rudder sağa hareket edecek.Gaz verdiğinde zaman ise, uçağın arkasındayken saat yönünde yani soldan sağa dönecek.Tüm bunları yaparken çok dikkatli ol.Throotle kanalının reverse olması motorun tam güçte çalışmasına neden olup yaralanmalara sebep olabilir.Ters çalışan kanal var ise kumandadan reverse ederek düzeltebilirsin.

Uçağı çalıştırırken önce kumandayı açıyoruz daha sonra pili bağlıyoruz.Uçağı kapatırken önce pili çıkarıp en son kumandayı kapatıyoruz.Uçağın tüm kontrol yüzeyleri kasıntısız ve sorunsuz çalışmalı.Şimdilik aklıma gelenler bunlar.Yine problem olursa yardımcı oluruz.Sevgiler.
Çok saol Tamer abi. Kalem pil alıp bu gece kumanda ve alıcının montajını yaparım
 
İlk modelim Wing Tiger V2

Bahadır kalem pil alacaksan duracell al. 8 tanesi 18-20 tl. Duracell power max dı galiba. Normal kalem piller hemen bitiyor
 
Kadir Kurt' Alıntı:
Bahadır kalem pil alacaksan duracell al. 8 tanesi 18-20 tl. Duracell power max dı galiba. Normal kalem piller hemen bitiyor
Öneriniz için teşekkür ederim. Kalem pil için şarj aleti almalımıyım yoksa pilleri sürekli değiştirmem dahamı sağlıklı olur?
 
İlk modelim Wing Tiger V2

Bahadır Tellioğlu' Alıntı:
Öneriniz için teşekkür ederim. Kalem pil için şarj aleti almalımıyım yoksa pilleri sürekli değiştirmem dahamı sağlıklı olur?
dediğim piller şarj olan piller değil. Bitince değiştirmek gerekiyor. Ben 5-6 aydır aynı pilleri kullanıyorum. Yada sürekli pil almayım dersen kumanda için lipo pil var ondan alabilirsin
 
Kadir Kurt' Alıntı:
dediğim piller şarj olan piller değil. Bitince değiştirmek gerekiyor. Ben 5-6 aydır aynı pilleri kullanıyorum. Yada sürekli pil almayım dersen kumanda için lipo pil var ondan alabilirsin
5-6 ay iyi bi süre internette kumandanın çok fazla şarj yediğini falan okumuştum 1 ay anca gider diye düşünüyordum bilgilendirme iyi oldu teşekkürler
 
Uçağın montajını yaptım fakat bir sorunla karşılaştım servolar harelet etmiyordu kumandayı bağlamama rağmen sonra tedbiri elden bıraktım uçağı tutmadım bi anda çalıştı ve ilk kazam gerçekleşti [emoji20]
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
 
İlk modelim Wing Tiger V2

Bahadır Tellioğlu' Alıntı:
5-6 ay iyi bi süre internette kumandanın çok fazla şarj yediğini falan okumuştum 1 ay anca gider diye düşünüyordum bilgilendirme iyi oldu teşekkürler
Benim gibi 1-2 haftada bir uçuşa gidip 1 pil uçarsan o süre gider ama haberin olsun :)

Geçmiş olsun. Önce güvenlik pervaneyi mümkünse sök çalışma yaparken. Allah korumuş yine çok aşırı kesik yok
 
Saolun. Bundan sonra pervaneyi kesin söküyorum fazla tırstım bu kadar hızlı olacağını düşünmüyordum[emoji20]
 
Bahadır genelde sabırsız olan yanımız, bu tür RC konularında daha da sabırsız olmamıza biran önce uçurmak istememize sebep oluyor. Çoğu zaman maddi kayıp ve kırımlarla bu sabırsızlığın cezasını çeksek te bazen iş yaralanmalara kadar varıyor.

Dikkati elden bırakma, en kötü kazan böyle olsun. Böyle bir kaza yaşamamak için gerekli tedbirleri alacağına eminim.

Dragonfly...
 
İlk modelim Wing Tiger V2

Bahadır, geçmiş olsun, dikkat et.