Özgür Evren Varol
RcFanatik
- Katılım
- 30 Kas 2014
- Mesajlar
- 4,656
- Tepkime puanı
- 20,078
- Yaş
- 47
- Konum
- Wallingford / İngiltere
- İlgi Alanı
- Uçak
Merhabalar,
Türbin motor kullanıcıları olarak rica etsem servis süreçleriniz hakkında bilgi verebilir misiniz ?
Süreçle kastettiğiniz şey nedir bilmiyorum ama ben kullanıcı tarafından tecrübemi anlatayım.
Oncesinde Kingtech’e mail atıp temasa geçiyorum, motor tipini, seri numarasını bildirip bakim veya gerekliyse tamirat istedigimi bildiriyorum. Tum bunlari iceren basit bir form var, yakit tipi yag tipi vs bilgiler de giriliyor, bu formu hem maille yolluyorum hem de motorun kutusunun icine koyuyorum. Fabrika nakliye icin adres teyid edip gumruk icin gerekli guncel bilgileri bana yolluyor. Bu bilgilere ve yönlendirmelere göre motoru orjinal kutusunda istediğim herhangi bir nakliye yoluyla fabrikaya kargolayıp takip numarasını da maille adamlara yolluyorum.
Motor ellerine ulaşınca teyid ediyorlar, eğer yoğunluk varsa onu da bildirip tahmini süre veriyorlar. Yoğunluk yoksa genelde bir hafta içinde işlemler tamamlanmış oluyor. Motorun işleri tamamlanınca mail yoluyla bildiriyorlar, nakliye alternatiflerini sorup seçilen nakliyeye göre fatura yolluyorlar, ödemeyi takiben de motoru kargoya veriyorlar.