[Foto]: 11.03.2015 Raptor G4

[Video]: [Foto]: 11.03.2015 Raptor G4

Cahit Kaş' Alıntı:
Teşekkürler Mehmet Bey. Belki yanlış düşünüyorum ama bana böylesi gayet güvenli gelmişti. Tek korkum o alttaki kapaktı. O da inşallah başka zaman başıma gelmez.
Güvenliğin sonu yok doğal olarak. Ama bence demirbaş niteliğinde olan, modelden modele dolaşabilecek $50 fiyatı ile bu ürünü mutlaka yeniden bir değerlendirin derim ben ;)
 
[Foto]: 11.03.2015 Raptor G4

Bu aralar bahardan mıdır nedir çok uçma isteğim var. 130x i saymazsam tek modelimi kırıp uçuşa ara vermek istemiyorum. Ama tic-toc çalışmalarına devam ediyorum. Bundan sonra funnel ve daha sonra piroflip çalışıp en iyi şekilde bu hareketleri birbirine bağlamak isriyorum. Funnelin sim kısmı tamam. . Geriye modelde uygulama cesareti göstermek kalıyor.Bu ara simde her gün piro çalışıyorum. Modelde uygulamaya hazır değilim.
21.03.2015 uçuşum
Bu VIDEOYU görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
 
[Foto]: 11.03.2015 Raptor G4

Abi tebrikler güzel uçuş olmuş. Tic toclar olmuş sayılır artık. :thumbup:

Heli baya stabil gözüküyor. Ünite nedir ?
 
[Foto]: 11.03.2015 Raptor G4

Cahit eline sağlık bayağı iyi tik tak çalışmaları. Daha da geliştirirsin belli oluyor. Bende bugün ters 8 çizdim. Bakalım tam otursun video paylaşırım. [emoji106]
 
[Foto]: 11.03.2015 Raptor G4

Arda Erkan' Alıntı:
Abi tebrikler güzel uçuş olmuş. Tic toclar olmuş sayılır artık. :thumbup:

Heli baya stabil gözüküyor. Ünite nedir ?
Teşekkürler. Ünite vbar çakması fu-bar. Ama henüz hiç sıkıntı yaratmadı. Gayet iyi çalışıyor.
Mesut Sert' Alıntı:
Cahit eline sağlık bayağı iyi tik tak çalışmaları. Daha da geliştirirsin belli oluyor. Bende bugün ters 8 çizdim. Bakalım tam otursun video paylaşırım. [emoji106]
Teşekkürker Mesut . bekliyoruz o güzelim modellerle videolarınızı.
 
[Foto]: 11.03.2015 Raptor G4

Uzun suren bir sessizlik sonrasi Iyi ki Bahar gelmis diyoruz Cahit bey :laugh: Sticklerine saglik, yere yakin yine Cok net ve guzel bir ucus olmus :thumbup: Funnel da merakla bekliyoruz :thumbup:
 
[Foto]: 11.03.2015 Raptor G4

Mehmet Kucuksari' Alıntı:
Uzun suren bir sessizlik sonrasi Iyi ki Bahar gelmis diyoruz Cahit bey :laugh: Sticklerine saglik, yere yakin yine Cok net ve guzel bir ucus olmus :thumbup: Funnel da merakla bekliyoruz :thumbup:
Teşekkürler Mehmet Bey. Yere yakın uçuşları seviyorum. Biraz da zorunlu hissediyorum. Heli yükselince kontrol edemicekmişim gibi geliyor. Biraz da gözlerimde uzağı bulanık görme gibi bir sorun var.
 
[Foto]: 11.03.2015 Raptor G4

abi eline saglık benım ıcınmde thunder tıger her zaman farkli , x50 den g4 ve su an Raptor e700 ne kadar beni her zaman kendine cekmiştir..

modelin cidden güzel abi kırımsız ucuslar tekrardan uçuşlarını ızledim , nacizane eleştiri olarak degil ama yorumlamak ıcın bı kac soylemek ısterım ...

abı aıleron tıc toc larda modeli tam yatır , yarım yatırıp yarım duzelttıgın ıcın hareket tam cıkmıyor motor gucsuz , collectıve kullanımın da henuz tam alışamadıgından bıraz fazla yuklendıgınden dolayı , hareket tam cıkmamakla beraber bu sefer model de sapıtıyor , dengesı bozuluyor , nasıl kı elavator tıc toc da beklete beklete yanı cekıp bekleyıp ıtıp beklıyorsan ( bunu yazarak bu kadar anlatabıldım :D :D ) aıleron tıc toc da da aynısı nı yaparsan hem modeli ( motoru cok fazla zorlamazsın bogmazsın ) hemde modelin dengesı bozulmaz hareket daha duzgun cıkar elavator tıctoc da oldugu gıbı , motor serı tıctocda yıgılıyor o yuzden bıraz gostere gostere yapmak gerekıcek hatta buna elın zamanla ıyı senkronıze oldugunda bogulmadıgınıda fark ediceksin ... bunu soylerken abı cok ıyı uctugumdan soylemıyorum sakın yalnış anlaşılmasın

bu arada uctugun lıpo ? motor ? esc ney ? unıte ney abı unıte advence ayarlarında cyclıc yatışları ney abı bıde pıtch ve cyclıc acıları ney ?

tekrardan elıne saglık oyle bı yerde bunu tek başına yapmaya çalışmak cidden esas modelcilik tutku bu , anadoluda tek tuk kişilerin bu tarz faliyetler tek kişilik dev buluşma diyorum buna yaptıklarında sırf senın ıcın degıl abı , aklıma gelen cemil abide var mesela hayranlıgım bı kat daha fazla artıyor ...
 
[Foto]: 11.03.2015 Raptor G4

byedz' Alıntı:
tekrardan elıne saglık oyle bı yerde bunu tek başına yapmaya çalışmak cidden esas modelcilik tutku bu , anadoluda tek tuk kişilerin bu tarz faliyetler tek kişilik dev buluşma diyorum buna yaptıklarında sırf senın ıcın degıl abı , aklıma gelen cemil abide var mesela hayranlıgım bı kat daha fazla artıyor ...
Süper ve çok yerinde bir tespit olmuş Ediz :thumbup:
 
[Foto]: 11.03.2015 Raptor G4

Ediz çok teşekkürler. Evet aileron tictocları dediğin gibi göstete göstere yapamıyorum. Eleştirilerini dikkate alıcam.
Modeli Ahmet Göktaştan almıştım. Hayran olduğum bir model.



Modelin ayrıntıları yukarıda. Pil ise pulae 5000.

Aslında bu bahara iyi bir model toplamayı düşünüyordum. Ama bir kaç ay önce arabamın üzerine 30000 TL vererek değiştirdim. İyi mi yaptım bilemiyorum. İki çocukla dar geliyordu.
Cyclic ayarlarını sormuşsun. Cyclic açısı 8 derece olarak ayarlamıştım ama advance ayarlarına dokunmadım.
 
[Foto]: 11.03.2015 Raptor G4

abi once alıle , ıyı yapmıssın arabayı degıstırerek kazasız belasın ıyı gunlerde kullanırsın ınsallah aracını ...

sistemde bence sırıtan tek sey motor , ılerde motoru degıstıgınde , collective yuklensende bu kadar devır dususu yasamazsın , buna baglı olarak model de dengesı bozulmaz ...

unıte ney , cyclıc acın 8-9 cıvarı tutuyorum bende ama advence menude cyclık rotation speed , agılty vsvs gıbı bırkac parametreye dokunarak modelın dunyasını degıstırıyorsun , unıteyede göre isimler farklılık gosterıyor burdan bır kac ufak dokunusla model cok daha faklı atik cevık sagır kısada burdan kendı ucuş stiline göre kşiselleştiriyorsun ...

ben skookum 720 de goblınde ve e700 de sk540 da cyclık 9 derece cıvaraı aıleron ve elavator yanılmıyorsam 300 cıvarı cyclık agılıty de 50 cıvarı bunlarda tıctoc veya cevıklık gerektıren hareketlerde modele cok fazla katkı saglıyor ... farkındalıgı hıssedıyorsun ciddi anlamda ...

ilerde bu modele , scorpıon ultıme serılerınden 520 veya 540 aldıgın zaman esc ayarlarında yardımcı olurum sana modele gereklı kalıcak bısey yok muş gibi duruyor ...

ben mesela goblınde 750mx 2-3 sene once sanırım goblını ılk aldıgım zamanlarda bu motoru kullandıgımda aıleron tıctoclarda cok fazla verım alamıyordum collectıve kullanımım ıyı olmadıgı ıcın bıde daha yenıydım , mehmet karakaya 750mx ıle goblınde bunu dengelı collectıve kullanımı ıle ne ızlerken nede kullanırken fark etmıyecek sekılde ucuyor ... burda pılotunda , tabir dogruysa şöförlüğü giriyor devreye , motorda onemlı tabi ama şöförlükle bunun bir kısmını tolere edebiliyorsun ... motor guclu oldugu zaman bu hareketlerde bu sefer tölere etmen gereken sey guc oluyor , hareketlerde gucu dengelı dagıtmaya calısıyorsun gibi ...
 
[Foto]: 11.03.2015 Raptor G4

ayrıca her yerde bagıra bagıra soyluyormusum gıbı oluyor ama dıger serıleri için kullanmadıgım ıcın bılmıyorum ama onlardan olumsuz geri dönüşler oldu bazı modelci arkadaslarda hem yurt ıcı hem yurt dısın yorumlarda ... ama 120 hv yi ben su an goblın 700 quantum 4530 500 kv motorumda kullanıyorum 125amper duzenlı 5000 watt ozellıklerı motorun sorunsuz sıkıntısız sıkıstırabıldıgım kadar da sıkıstırıyorum bana mısın demıyor ..

modelciler ıcın bu esc cıdden fıyatına göre bicilmis kaftan ...

battal goblın 770 de , tereddut ettı onada zorla aldırdım desem yerı , halen daha sorunsuz ve 770 gibi devasa bır modelde kullanıyor ...

esc 'si servosu cidden cok ıyı , hatta ben bu referansla yep 20 amper bec aldım raptor E700 de de bu becı ( cok fazla ucamadım zaman ayıramadım ve cesıtlı sebeblerden dolayı )
ucuslarımda sorunsuz kullandım yep 20 amper ( ve ayarlanabılıyor 8.4 'e kadar ) bunu da tavsıye ederim ... alternatıf uygun fıyatA BEC arayanlara ...
 
[Foto]: 11.03.2015 Raptor G4

g4 ' elektrıklısıne devasa yapısı ve malzeme kalıtesınden dolayı bende tav olmuştum ilk başta kendimi tutmuştum ahmet den almamak için :D :D

g4 un - yanı denilebilir mi bilmiyorum cidden yedekleri cok pahali bir helikopter , bu yuzden yurt dışındada bu geri dönüşlerden dolayı raptor e700 cıkardılar ve fıyatlar g4 un yarısından bıle az ... ve kullanılan cogu malzeme aynı rotor yapıları vs gibi ..

en basiti g4 ana dişli 24-26 $ dı sanırım , e 700 9$ :D :D

raptor hastalıgıda olunce hayranlıgı , haluk abıye e 700 cıktıgı ılk gunden beri abı ne zaman getırceksın ne zaman getırceksın sureklı sora sora en sonunda da pılot tr funflyda dahıl olmak uzere deyım yerındeyse her gordugumde bunalttım :D :D oda bana e700 v2 cıkıcak onu getırıcem deyınce benım sevıncı tahmın edbılıyorsunuzdur , gelır gelmez haftası yoktur yapıştım modele :) onuda bi konusunu acıcam ama ozenlı bişey olmasını ıstedigim ıcın bı fırsat bulamadım dogru dürüst ...
 
[Foto]: 11.03.2015 Raptor G4

Motoru en kısa sürede değiştireceğim. dediğin motorlardan birini mi alsam yoksa forumda 800mx satmak isteyen var. Onu mu alsam bilemiyorum. Ama en geç yaz tatiline kadar değiştirmek istiyorum.
Ünitede dediğin agility ayarlarını biliyorum. (ünite vbar klonu fubar) bir kaç kez değiştirdim. Şu anki halini beğeniyorum ama açıkçası tictoc gibi hareketler üzerine etkisini incelemedim. Normal uçuşta test ettim.
Parçaları cidden pahalı bir model. Ama artık piyasadaki her model pahalı. 130x e yaptığım masrafı buna yapmadım
 
[Foto]: 11.03.2015 Raptor G4

Cahit Hocam eline sağlık. :bravo:

Yine senden izlemeye alıştığımız net ve güzel uçuşlardan olmuş. ;)

Senin uçuşlarından her zaman keyif alıyorum, özellikle hareketleri side-in ve yere yakın yapman çok keyif veriyor bana. :yuppi: