Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Bu konu yıllardır beklemede kaldı.Evren hocam bi görürse , belki uçuşa geçer.Ne ığraşmışım be yahu
Çok pasaklıyım, hala bitmemiş kaç tane konum var bilmiyorum
Bu konu yıllardır beklemede kaldı.Evren hocam bi görürse , belki uçuşa geçer.Ne ığraşmışım be yahu
Çok pasaklıyım, hala bitmemiş kaç tane konum var bilmiyorum
Vallahi gördüm önce hayret ettim, sonra pek beğendim
Hadi bitsin de uçsun, pek bişeyi kalmamış.
Buarada ben bu triplaneler ile bir iki tane çift kanatlı uçağı beğenirim ama sabrım uçak başına en fazla 1 kanat yapmaya yetiyor anca siz üç tane yapmışsınız vallahi helal olsun. Amblemi de ayrıca beğendim
Evren hocam , müsait bir zaman modelin kanat boyu, kord boyu, ağırlığı, elimdeki ekipmanın teknik verilerini paylaşırım.Uygun olan konfigürasyonu deneye deneye buluruz.10-15 tane pervane almışım, ne yapacaksam
Ya yapıp ilk uçuşta kırarız , sonra sahada her emekli olan uçak gibi alevler eşliğinde sonsuzluğa uçar , ya da uçar fakat inemezse, daş atıp düşürürüz artık.
Kara Baron bu abi , fotolar eski forum altyapısı icabı eski ve küçük.Yenilerini bir çekeyim, o zaman kara barona yakından bakarsın.
Ama orijinal olmamış mı
Evren hocam , müsait bir zaman modelin kanat boyu, kord boyu, ağırlığı, elimdeki ekipmanın teknik verilerini paylaşırım.Uygun olan konfigürasyonu deneye deneye buluruz.10-15 tane pervane almışım, ne yapacaksam
Ya yapıp ilk uçuşta kırarız , sonra sahada her emekli olan uçak gibi alevler eşliğinde sonsuzluğa uçar , ya da uçar fakat inemezse, daş atıp düşürürüz artık.
pervanenin fazlasından zarar gelmez Hakan Bey, en kötü epoksi karılır, macun çekilir
Siz verileri paylaşın el birliğiyle ekipman seçimini yaparız. Birkaç istisna haricinde havacılıkta geçerli olan bir kural vardır, güzel görünen bir uçak güzel de uçar kara baronun da keyifli uçmaması için bir sebep yok
Ben bu konuyu okumamıştım. Güzel bir model olmuş. Bir ara tel kontrol için plastik Cox modelleri vardı. O modelleri hatırladım. Küçük modelleri uçuş alanına taşıması daha kolay oluyor. Renk şemasını iyi seçmişsiniz. Havada görünür bir renk. Konu için teşekkürler Hakan
Zaman hızlı geçiyor gerçekten
Foruma kayıt olduğum zamanlar hayranlıkla okuyup bende yapabilir miyim derdim, o zamanlar wingdragonla uçmaya çalışıyorduk
Konu başlığını görünce hemen tanıdık geldi bu konu.
Efsane Steve Abi tasarımı! (Steve Schumate - jetset44) bu adamin tasarladigi ve kotu ucan hicbisey yok Polaris favorimdir ama onun haricinde kac modelini ucurmusumdur bilmiyorum. Bizim eski ekipte Kaan deproncuydu (aslen de helikopterci) , o yapardı ben de uçururdum F-14, F-15, F-18, gripen, X-1. Polaris... bir çırpıda aklıma gelenler...
Velhasıl, uçağın uçabilirliğine laf yok ama Steve Abi bile zor uçtuğunu yazmış. Hem pitch hem roll ekseninde fazlaca oynak, boyuna stabilitesi düşük. Bunlar zaten uçağın gerçeğinin bu kadar başarılı olmasını sağlayan özellikler
Elevator ve aileronlara tanimlanacak expo ve ilk ucuslar icin azıcık kısılan atımlarla biraz ehlileştirilebilir bence, alıştıktan sonra açarsınız sonuna kadar
Özgür abi şu polaris gerçekten çok güzel uçak. Orjinal boyda olanını yaptıp çok güzel uçuşu var. Yapım aşaması, kesimi vs yaptığım diğer modellere göre biraz daha zor ama uğraşmaya değer.
Ama kanat açıklığı 60 cm lik modelini yaptığımda çuvallamıştım.
Özgür abi şu polaris gerçekten çok güzel uçak. Orjinal boyda olanını yaptıp çok güzel uçuşu var. Yapım aşaması, kesimi vs yaptığım diğer modellere göre biraz daha zor ama uğraşmaya değer.
Ama kanat açıklığı 60 cm lik modelini yaptığımda çıvallamıştım.
Polaris çok güzel bir modeldir. Ama boyutu küçülünce fazla ağır kalmış ve zor uçabilir hale gelmiştir diye tahmin ediyorum. Genelde insanlar büyüterek yapıyorlar...
Bir ara polarisin de temelinin dayandığı northstar modelini de yapmak istiyorum ama bakalım ne zaman kısmet olacak...