Uzun suredir aklimda olan bir donusum idi. Turkiye'deki IMAC modelimde 3 pal kullandim ve oldukca olumlu sonuclarini gordum...
Bu modelle 3 dolu dolu sezon yaklasik 300 litre ucus yaptigim modelde degistirdigim seyler:
1) 2 adet buji
2) 2 takim ana inis takimi teker seti
3)Arka inis takimi tekeri
Diger bir degisle, masrafsiz bir model oldu.... Fazlasiyla hak etti boyle bir donusumu...
Yalniz, malesef 3 pal pervaneyi takayim demekle olmuyor. 3 pal pervaneler, kabaca 5-6 tane 2 palli pervanenin kargo kutusu kadar yer kapliyorlar. Hem nakliyede hasarlanma ihtimali var, hem de nakliye maliyetleri yuksek. Yalnizca pervaneyi degistirmek de yetmiyor, bir yandan da uygun 3 palli bir spinner ihtiyaci var vs... Uzun lafin kisasi 3 pal pervaneye gecis icin baya bir usendim...
Amac nedir diyenler olabilir:
1)Ultra seksi gorunuyor
2)Bu yilki unlimited'da tirmanista 2 tane surekli pozitif snap tono var, ucak enerjisini yitirmesin diye erken gaz aciyorum tirmanis oncesi... Kaldi ki horguc parcasinda olunca bu tirmanis, hemen oncesinde ucak dik dalista oluyor... Yani ucagi tatli tatli hizlandirayim sansiniz yok... Hal boyle iken, ucagin burnu az da olsa asagi bakarken gaz acinca pervane uc hizi cok yukselip yirtiyor havayi (Prop ripping denen hikaye).... 3 pale gecince cap 24" den 22" e dusuyor, devir 7400 den 6900'e dusuyor, haliyle parvane uc hizi oldukca dramatik sekilde dusuyor...
Haftaya ucusunu yapip, farklari yazarim...Ucagi bu hafta temizleyemedim, bir kirli pasakli, idare edin fotolari
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol