- Katılım
- 4 Eki 2012
- Mesajlar
- 3,579
- Tepkime puanı
- 6,176
- Yaş
- 66
- Konum
- Başiskele - Kocaeli
- İlgi Alanı
- Uçak
Black Horse BO 209 Monsun
Aklıma gelmişken, gaz kolunu geri çeken, karbüratörün üzerindeki yayı, gazı belli bir konumda tutarken servoya sürekli yük bindiriyor diye çıkardım. Yani gaz kolu bizim kızdırma motorlarda olduğu gibi bıraktığın yerde kalıyor. Böylece servoya sürekli yük binmediği için, elektrik tüketimi de azalmış oluyor ve pil daha uzun süre dayanıyor.
Aklıma gelmişken, gaz kolunu geri çeken, karbüratörün üzerindeki yayı, gazı belli bir konumda tutarken servoya sürekli yük bindiriyor diye çıkardım. Yani gaz kolu bizim kızdırma motorlarda olduğu gibi bıraktığın yerde kalıyor. Böylece servoya sürekli yük binmediği için, elektrik tüketimi de azalmış oluyor ve pil daha uzun süre dayanıyor.