bir Piper Cub Procesi :)

bir Piper Cub Procesi :)

Değişik taraftan bakış açısı ama uçağın önü ve arkasının üst tarafları açık olduğu için uçağın airodinamiği yüzünden hızlanamıyor olabilir buda bir olasılık :) video yok mu hiç nasıl uçuyor izlemek isterim :)
 
bir Piper Cub Procesi :)

Onun da etkisi var muhakkak kadir ama bu kadar kesebilecegini dusunmuyorum.. zira diger ucagi da bi seferinde onu acik kullanmistim.... gerci bu sekilde cok tatli oldu ama.. :) video yok simdilik ama yakinda cekecem videosunu.. :)
 
bir Piper Cub Procesi :)

Mehmet Kucuksari' Alıntı:
Bakalım üstadlar ne yorum yapacak ama bence her ikisi de :) Fakat daha büyük motor olunca ESC değişmesi gerekecek...
Mehmet abi motoru özellikle esc değiştirmemek için detaylı inceleyip almıştım. Hatta aldıktan sonra 3 farklı pervane ile ampermetre ölçümünde 30 A lık değere yaklaşmadı bile. esc 30A lık bir esc. yani evde yaklaşık 1-2 dk lık en büyük pervaneyle tam gaz açıp ölçtüm. herhangi bir sorun yok gibi görünüyor. 27-28 A seviyesine geldi maksimum. zaten uzun süreli tam gaz açmıyorum.. bir de eski motoru denemek istiyorum ilk fırsatta. o motorla da aynı tepkileri alırsam kesin sorunu uçakta arayabilirim. :) Fakat dediğim gibi sorun olsa da olmasa da şu an gerçekten tatlı ve rahat bir uçuşu var.. hoşuma gitti.. beni iyi eğitebilir. :)