Fail safeuyarısına katılıyorum. Kill switch konusunda çok ısrarcıyım. az servolarının arıza yapma riski var ve özellikle de benzinli motorun titreşimi onları çok daha kolay bozuyor. Gaz servosu bozulunca artık throttle cut diye bir şey olamıyor. O nedenle kill switch çok önemli. Bir başka sebep (tümü tecrübe ile sabittir) birçok benzinli motorun karbüratör yekesi geriye çekilerek gazı açar. Motor mountunun titreşim nedeniyle gevşediğini ve motorun birkaç mm öne kaydığını düşünün. Hafifçe gaz açılmış gibi olacak (gaz kolu geriye çekilecek). Motor devirlenince biraz daha ileriye kayacak ve daha da devirlenecek. Gaz kolunun ilk başlarındaki hareketlerinin devire etkisi çok daha belirgindir. Yani motorun ciddi olarak devirlenmesi mümkün böyle bir durumda. Düşünün. İndiniz, dönüp taksi yaparak geleceksiniz. Uçak giderek hızlanarak üzerinize doğru geliyor. İşte kill switch'in sizi kurtaracağı yer. Mutlaka kullanın, kullandırın.
Kill switch'ten korkan arkadaşlar var. Temel sebep, havada yanlışlıkla motoru kapatma riski. Onu da kendi tasarımım akıllı kill switch ile aşıyorum. Motoru çift tıklama ile kapatıyor.