- Katılım
- 17 Eyl 2013
- Mesajlar
- 9,039
- Tepkime puanı
- 23,650
- Yaş
- 62
- Konum
- İstanbul
- Web sitesi
- www.sumeryamaner.com
- İlgi Alanı
- Uçak
Öncelikle çok teşekkür ederim.Abi kesinlikle motorlu. Nedeni ise gerçekten z eksen kirişi fazla ağır, ikinci motor ve mil bu sıkıntıyı ortadan kaldırıyor, artı boşluğu alıyor. Kayışlı sistem sistem sağ sol dengesi sağlasa bile kiriş ağırlığı için çift mil , çift motor.
Bu LİNKİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Lineer rail i ben buradan aldım. MGN12H olanı aldım, ama fiyat tam iki katı olmuş. Düşündüğün zaman gerekli ,kendi yaptığım stl dosyalarını ve ray uzunluklarını gönderirim.
Bu LİNKİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Sorununa gelince, filament çapı kalınlığı gibi gözüküyor. Bazen nozzle ısısını 5 derece kademeli arttırmak gerekli olabilir.
Genede extruder kalibrasyonu tekrar yapar, Nozzle yi yeni ile değiştiririm. Baskıyıda nozzle çapı kalınlığı ile alırdım. Hızıda düşürmek etkili oluyor %80 genelde uygun.
Sağlıklı günler dilerim abi.
Motorlu çift Z uygulamasında ikinci motorun kolaylıkla konum kaybederek sistemin kalibrasyonunun bozulma riski yok mu? Yani örneğin yazıcı kapalı veya stepperler disabled iken Z ekseninde elle yapılacak bir hareket kalibrasyonu bozmaz mı? Çünkü step motorlar anlık konumlarını bilemezler. Yani kendi kendilerini sıfırlayamazlar. Bu endişem ne kadar doğru? Zaten kayışlı sistemi düşünme sebebim de bu ama onda da baskı yüksekliğinden kaybediliyor.
Linear railler gerçekten de pahalı. Zamanı gelince bakacağım. Bu arada Ender3 V2'nin takipçisi çıkmış.
Bu VIDEOYU görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol