Autorotation Teknikleri...

Bi video da benden gelsin, inmayan falan olursa diye direk motoru stop ettim artık bu yolun geri dönüşü yoktu ?
İşte görmek istediğimiz hareketler bunlar :thumbup: Harikasın Ali, sticklerine sağlık :bravo:%p

En kısa süre içerisinde INVERT Oto da bekliyoruz kardeşim :hoppa:
 
İşte görmek istediğimiz hareketler bunlar :thumbup: Harikasın Ali, sticklerine sağlık :bravo:%p

En kısa süre içerisinde INVERT Oto da bekliyoruz kardeşim :hoppa:
Sağol Mehmet abi, mutlaka yapacam aslında yapıyorum denemeye bi cesaret gelmesi lazım ama sonraki hedefim blade stop, o daha heyecanlı oluyor ?
 
Bi video da benden gelsin, inmayan falan olursa diye direk motoru stop ettim artık bu yolun geri dönüşü yoktu ?
Tebrikler Ali :bravo: Sen yaparsın kardeşim dahada güzelini yapacaksın, bizim hiç şüphemiz yok. :coolxf:

Adrenalin için yazılmış bir reçete otorotasyon. :laugh:
 
Dün gece saat 2ye doğru aklıma bi soru takıldı. Eski mesajlarda goblin 380 ile kimsenin oto yapamadığı yada çok zor olduğu tarzında mesajlar var. Protos 380le oldukça rahat yapılıyor.
Şimdi Goblinler ağır oluyor tamam. Ama ağırlık farkına baktığımda pil dahil Protos 1300-1400 arası goblin ise 1400-1450 arası. Yani aradaki 100 gram mı otoyu engelliyor yoksa kayış-torktüp farkı falan mı?
 
Benim modelin ağırlığı o kadar da yok... Konfigürasyon imzada var. Az da değil sonuçta toplam ağırlığın %10 u gibi bir fark var. Aynı fark 700lük modelde etki etmez ama 380 de edebilir.

Yine de yapan her türlü yapar, olay pilotaj...

Bi ara tartı işine de girmiştik, benim model rtf 1260g gelmişti. Emre abinin x3 (380)i en az 150g daha hafifti ama net hatırlamıyorum onun değerini... Ben 2860rpm gibi kullanıyorum şu aralar.
 
Dün gece saat 2ye doğru aklıma bi soru takıldı. Eski mesajlarda goblin 380 ile kimsenin oto yapamadığı yada çok zor olduğu tarzında mesajlar var. Protos 380le oldukça rahat yapılıyor.
Şimdi Goblinler ağır oluyor tamam. Ama ağırlık farkına baktığımda pil dahil Protos 1300-1400 arası goblin ise 1400-1450 arası. Yani aradaki 100 gram mı otoyu engelliyor yoksa kayış-torktüp farkı falan mı?
Ali bence her 6 kanallı i ile oto yapılabilir, rahat olur, zor olur, terk fark bu.
 
Dün gece saat 2ye doğru aklıma bi soru takıldı. Eski mesajlarda goblin 380 ile kimsenin oto yapamadığı yada çok zor olduğu tarzında mesajlar var. Protos 380le oldukça rahat yapılıyor.
Goblin 380'le otorotasyon yapılmamasının sebebi daha çok tercihlerle ilgili bir durum, daha zor yapılması ikinci planda bence. ;)

Evet modelde pal alanına göre otoratasyon için dezavantaj olarak görülebilecek bir ağırlık fazlalığı var fakat pilotajla aşılamayacak bir dezavantaj değil bu.

Bence pilotların bu modelle otorotasyon yapmıyor olmalarının temel sebebi iniş takımı olabilir. Dar frame üzerinde aynı genişlikte organize edilmiş farklı tip iniş takımı otorotasyon sırasındaki gereksiz bir yatışla olmadık bir masraf açma potansiyelinde. :rolleyes:

Kimse de durduk yere masraf çıkartıp başına iş almak istemez. :laugh:
 
Türker abi iniş takımı olayını hiç düşünmemiştim. Mantıklı geldi. Zaten iniş takımı modifiye edildiğinde ağırlık daha da artacaktır. Sanırım ufak sorunlar birleştiği için genelde yapılmıyor goblinde.
 
  • Beğen
Tepkiler: Türker Akgün
Can sıkıntısına dolaşırken şu videoya denkgeldimde... Deli desen değil akıllı desen hiç değil bunlar :D dakika 10:30da bana oraya modeli normal kondur deseler bile imkansız. Adam bide deniyor :lol::lol: komedi ya
Autorotation Teknikleri...

Bakın ne buldum... 2.25'den sonra heyecanlı olmaya başlıyor ;D Sonunu mutlaka izleyin! %p

Bu VIDEOYU görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
 
Jonas bu tip işleri hep yapıyor da, logo 200 ile yapmış olmak için yapmıştır çok da keyifli görünmüyor gibi :) Nasılsa skid kırmaz bu kadar küçük model diye denemiş durmuş...
 
  • Sevdim
Tepkiler: Taha KOÇAK