APM 2.8 f450 quad topladım

Sorun hala devam ediyor çözemedim sorunu anlayabilen var mı?
Merhabalar, pili takınca 5,10 sn bekleyin ve arm komutunu sol stick ile verirken 20 sn bekleyin auto trim moduna geçecektir. Birde pusula kalibrasyonu yaparken auto accept kutucugundaki işareti kaldırın. Mümkün oldukça çok örnek almasını sağlayın, ben 3500 5000 arası kolum çok ağrıyana kadar yapmıştım. Özelden telefon numarası verirseniz daha detaylı yardımcı olurum wp üzerinden.
 
Kartın içindeki en son log dosyasını aldım umarım doğru olandır.
Birde önce gps altındaki pusulaya taktım sonra acaba bir hatamı oluyor diye I2C ye bağladım bir şey değişmedi.
log dosyası
Bu VIDEOYU görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
".log" yada ".bin" olan dosyayı gönderebilir misin...
 
  • Beğen
Tepkiler: İbrahim Özdemir
pervane yonlerinden emin olunuz. zira pervane yönlerinden emin olduğuma yeminler ettiğim seferlerde yanlış olduğuna şahit oldum. pervanenin sadece hatvesi yuksek tarafının dönüş yonune gelmesi dogru olduğu anlamına gelmez. pervane ölçüleri, marka gibi kabartma ibarelerin olduğu taraf yukarıda olamalı. Eğer sorunun gps kaynaklı olup olmadığından emin olmak istiyorsak; ki hiç sanmıyorum, gps bağlantısını söküp takılı değilken kaldırmayı denerseniz ve aynısı olursa sorun gps değil. düzgün kalkarsa gpste problem kesinleşir.
 
Merhabalar, pili takınca 5,10 sn bekleyin ve arm komutunu sol stick ile verirken 20 sn bekleyin auto trim moduna geçecektir. Birde pusula kalibrasyonu yaparken auto accept kutucugundaki işareti kaldırın. Mümkün oldukça çok örnek almasını sağlayın, ben 3500 5000 arası kolum çok ağrıyana kadar yapmıştım. Özelden telefon numarası verirseniz daha detaylı yardımcı olurum wp üzerinden.
".log" yada ".bin" olan dosyayı gönderebilir misin...
Bu VIDEOYU görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Hangisi olduğunu bilemediğim için kartın son uçuşta indirdiği her şeyi attım.
 
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
pil dronda takılıyken bi anda şişti bi sorun olurmu ne yapmam gerekiyor
 
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
pil dronda takılıyken bi anda şişti bi sorun olurmu ne yapmam gerekiyor
Sağlam hücreler tecrübeli birisi tarafından ayrılabilir. 1s veya 2s çıkabilir. Şişen hücreler tuzlu su yöntemiyle imha edilecek.
 
Ben bu pili şarja taktığım zaman hiç bir hücre şarj olmuyor gözüküyor hepsi mi bozulmuş yoksa birleşik olduğu için mi şarj olmuyor.
o pili şarj takma gafletine tekrar düşmeyiniz. :) sonuçlar hepimiz için üzücü olabilir.

Tecrübeli biri size 2s veya 1s pile çevirene kadar kullanımayın. lipo çantasına koyup etrafında yanıcı yakıcı birşey bulunmadığından emin olun.

Dediğim gibi lipolar hızlı ve güçlü yanar. Aşağıdaki vidoda bir örneğini izleyebilirsiniz.

Bu VIDEOYU görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
 
Merhaba, 1 hafta önce bende aynı quad topladım. APM 2.8 ile, 4 sarı çin esc, 4 1000 KV çin motor, 4 naylon 1045 Pervane. Flysky i6x. İlk uçuşta stab sorunsuz fakat althold ve loiter sapıtıyordu sağ-sol yukarı-aşağı . Tüm pervanelere balans + apm altına vibrasyon önleyici takarak sıfır soruna indi. toplam ağırlık 1.100-1.150 gr civarı. pil paralel bağlı 520 mah 3s + 2200 mah 3s toplam 2.720 mah kullanıyorum. Herhangi yardımcı olabiliceğim bir konu olursa iletişime geçebilirsiniz.
 
  • Beğen
Tepkiler: Mehmet Kucuksari
Senin sorunla aynı, bir türlü çözemedim senin aldığın ürünlerin linkleri varsa birde gövdeyi hazır mı aldın tüm kalibrasyonlarını yaptım stabilde iyi denilecek şekilde uçuyor fakat althold ve loiter modda sapıtıyor çözemedim.
Merhaba, 1 hafta önce bende aynı quad topladım. APM 2.8 ile, 4 sarı çin esc, 4 1000 KV çin motor, 4 naylon 1045 Pervane. Flysky i6x. İlk uçuşta stab sorunsuz fakat althold ve loiter sapıtıyordu sağ-sol yukarı-aşağı . Tüm pervanelere balans + apm altına vibrasyon önleyici takarak sıfır soruna indi. toplam ağırlık 1.100-1.150 gr civarı. pil paralel bağlı 520 mah 3s + 2200 mah 3s toplam 2.720 mah kullanıyorum. Herhangi yardımcı olabiliceğim bir konu olursa iletişime geçebilirsiniz.
 
Senin sorunla aynı, bir türlü çözemedim senin aldığın ürünlerin linkleri varsa birde gövdeyi hazır mı aldın tüm kalibrasyonlarını yaptım stabilde iyi denilecek şekilde uçuyor fakat althold ve loiter modda sapıtıyor çözemedim.



Gövde hazır f450, ekstra iniş takımı vs kullanmıyorum. Pervane dengeleyici yazdığım sitede uygun diğer yerlerde saçma fiyatlar olabiliyor.
Kart vibrasyon içinde tüm sitelerde var ürün ortalama 100 TL. bunları sabitlerken kalın fitilimsi çift taraflı sünger kullandım, en önemlisi A dan Z ye tüm işlemler sonrası kalibrasyonları yaptım. Çünkü bunlardan sonra apm kart %100 düz durmamış olabiliyor. Pusula karttaki gömülü olanı kullanıyorum. Kartı modül ile besliyorum (Jumperı iptal ettim, ESC lerin BEC leri ile çakışmıyor).

Pervane balanslarınıda yok denilecek kadar az zımparalama + küçük bant parçaları ile sağladım.

Toplam uçuş süresi ortalama 12-14 Dk. Bu işlemler dışında bir modifikasyon yapmadan toplam 20 civari uçuş yaptım. 60-70 mt irtifa sonrası iniş esnasındaki türbülans dışında hiç bir sorun yaşamadım.
 



Gövde hazır f450, ekstra iniş takımı vs kullanmıyorum. Pervane dengeleyici yazdığım sitede uygun diğer yerlerde saçma fiyatlar olabiliyor.
Kart vibrasyon içinde tüm sitelerde var ürün ortalama 100 TL. bunları sabitlerken kalın fitilimsi çift taraflı sünger kullandım, en önemlisi A dan Z ye tüm işlemler sonrası kalibrasyonları yaptım. Çünkü bunlardan sonra apm kart %100 düz durmamış olabiliyor. Pusula karttaki gömülü olanı kullanıyorum. Kartı modül ile besliyorum (Jumperı iptal ettim, ESC lerin BEC leri ile çakışmıyor).

Pervane balanslarınıda yok denilecek kadar az zımparalama + küçük bant parçaları ile sağladım.

Toplam uçuş süresi ortalama 12-14 Dk. Bu işlemler dışında bir modifikasyon yapmadan toplam 20 civari uçuş yaptım. 60-70 mt irtifa sonrası iniş esnasındaki türbülans dışında hiç bir sorun yaşamadım.
Benim apm in üzerinde pusula yok mecbur gps'in içindekini kullanıyorum jumper çıkarttım power modül ile besliyorum ben f450 gövdeyi yazıcıdan yaptım bu gövde çok sallanıyor almış olduğun apm linki varmı .
 
Benim apm in üzerinde pusula yok mecbur gps'in içindekini kullanıyorum jumper çıkarttım power modül ile besliyorum ben f450 gövdeyi yazıcıdan yaptım bu gövde çok sallanıyor almış olduğun apm linki varmı .
APM ikinci el aldim. Yatay pinli olan model. Şöyle deneyebilirsin, pusula kalibrasyonunu arkadasin dedigi gibi tik i kaldirarak 5000 seviyesinde tum noktalari tamamlayarak yap, sonrasında pervaneleri ters baglayip mission uzerinden Motor&Compass kalibrasyonu yap, GPS ve Pusula modulunu direge yapistirirken kalin gerekirse cift kat cift tarafli bant yap ki titresimi birazda olsa sonumleyebilsin. Bu arada denemeleri ev icinde yaparsan Gps fixlemeyebilir.