APM 2.6 Ayarları-Kurulum Detayları-Deneyimler ve Tarot Fy680
APM - PİXHAWK
Tam profesyonel bir kontrol kartıdır ve
Yer istasyonu ile kullanılması gerekli bir karttır
Otonom uçuşları yapabilen Açık kaynak Tek
uçuş kontrol kartıdır
Elinizdeki (İHA) nın Donanım Yeterli ise 60 km 200 km
Hele uydu haberleşmesi olanağınız varsa
(hayal gücünüze bağlı)
uçuşlar planlayıp hedeflediğiniz istediğiniz noktalardan
görüntüler alabilmenize olanak veren bir Sistem olarak geliştirilmektedir
Yani Şimdilik (Akılsız Robot) Drone
Bu kart ile neleri kontrol edebiliriz
Uçak-Heli-Multi-rower-tekne
Bunları yapabilmesi için
birtakım bilgilere ihtiyaç var
konum belirleme
yükseklik belirleme
yön belirleme
basınç belirleme
Ve bu bilgilerin işlenebileceği parametrik bilgilerin
kusursuz oluşmasının sağlanması
Elimizdeki Donanımın doğru uçması veya çalışması ve konrol dışı olmayacak bir yerlere gitmemesi
sağlam bir şekilde kalktığı konuma geri dönmesi için
Kontrol kartının doğru yapılandırılması gerekir
Doğrusu her uçuştan önce yapmak ama
Eskişehirden örnek vereyim
düz ova
Şahsen 4 yada 5 uçuştan sonra yada anormallik gördüğümde
kalibrasyonları yaparım
ilk yaptığınız kalibrasyon ile uçuşa gideceğiniz yer ile kot farkı çok farklı ise kesinlikle gerekli
Naza yı tam bilmiyorum ama
MP ı telemetri ile bağlanarak yer istasyonu olarak açtığınızda
tüm bilgileri ve hataları görsel ve sözel alabilirsiniz
apm de gps uydularını tam bulduğunda mavi ışık yanıp sönmeye başlar
bunuda yer istasyonu mp da görebilirsiniz
APM - PİXHAWK
Tam profesyonel bir kontrol kartıdır ve
Yer istasyonu ile kullanılması gerekli bir karttır
Otonom uçuşları yapabilen Açık kaynak Tek
uçuş kontrol kartıdır
Elinizdeki (İHA) nın Donanım Yeterli ise 60 km 200 km
Hele uydu haberleşmesi olanağınız varsa
(hayal gücünüze bağlı)
uçuşlar planlayıp hedeflediğiniz istediğiniz noktalardan
görüntüler alabilmenize olanak veren bir Sistem olarak geliştirilmektedir
Yani Şimdilik (Akılsız Robot) Drone
Bu kart ile neleri kontrol edebiliriz
Uçak-Heli-Multi-rower-tekne
Bunları yapabilmesi için
birtakım bilgilere ihtiyaç var
konum belirleme
yükseklik belirleme
yön belirleme
basınç belirleme
Ve bu bilgilerin işlenebileceği parametrik bilgilerin
kusursuz oluşmasının sağlanması
Elimizdeki Donanımın doğru uçması veya çalışması ve konrol dışı olmayacak bir yerlere gitmemesi
sağlam bir şekilde kalktığı konuma geri dönmesi için
Kontrol kartının doğru yapılandırılması gerekir
Doğrusu her uçuştan önce yapmak ama
Eskişehirden örnek vereyim
düz ova
Şahsen 4 yada 5 uçuştan sonra yada anormallik gördüğümde
kalibrasyonları yaparım
ilk yaptığınız kalibrasyon ile uçuşa gideceğiniz yer ile kot farkı çok farklı ise kesinlikle gerekli
Naza yı tam bilmiyorum ama
MP ı telemetri ile bağlanarak yer istasyonu olarak açtığınızda
tüm bilgileri ve hataları görsel ve sözel alabilirsiniz
apm de gps uydularını tam bulduğunda mavi ışık yanıp sönmeye başlar
bunuda yer istasyonu mp da görebilirsiniz