Bak yaa , Onur bile öğrenmiş , sonuna kadar scale hastası olduğumu ...
Levent abi , konu süper , benim de merak ettiğim ve beklediğim bir konuydu
,uzun zaman önce yapmış olsan bile , verdiğin tüyolar çok yerinde ve mutlaka bilinilmesi gereken tecrübeler.Youtube de bende rastlamıştım , daha maiden yapılamadan pamuk helva gibi dağılan fuselage'leri , sebep demek ki vibrasyon sonuçu oluşan esnemeymiş.
Ellerine sağlık , her şeyiyle güzel olmuş , bir kokpit de yaparsan , iki de bayan pilot
, youtube de 10.000 tık alır...
1000 tıkı benden garanti veriyorum...
Tabii ki eleştirmek haddim bile değil böyle bir güzelliği ama , bir de 5 pal multiblade rotor modifikasyonu olursa , geriye hiç bir eksiği olmayan mükemmel bir heli olur Levent abi...
Kestamid yerine G10 FR4 plakadan yapsak olur mu ufak tefek modifiyeleri , gerçi benim model ufak , ama illa ki bir batarya yatağı yapmak benimkinde de şart..Bu konunun ardından 250 scale ve 450 Airwolf 'un akıbetini de merak ediyorum...
Hughes MD500 E kasa , modeli olduğundan çok büyük gösteren bir kasa modeli , skidler diğer orjinal heli modellerinin skidlerine göre oldukça yüksek tasarlanmış bir model olduğu için , 250 size olanları bile biraz modeli iri gösteriyor...Bu sebeple uçuşu da gayet rahat ve görünür olmalı diye tahmin ediyorum...
Kırımsız , güzel uçuşları olsun abi , Allah nazarlardan saklasın , bu güzel ve ayrıntılı konu için çok teşekkür ederim...........