450 DFC Acemi pilot ayarları ve uçuşu
Çok teşekkür ederim. Tail in hover konusunda haklısın abi. Simülatörde tail in öğrendikten sonra noise in çok zor gelmişti ve günlerce noise in çalışmıştım. Sonrasında baktım ki tail in unutmaya başlamışım.
İniş konusunda senin de fikrini dikkate alacağım inş.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Mustafa Çoban.' Alıntı:Videoyu yeni izledim çok fazla tecrübem olmasada bir kaç öneride ben yapayım hatta sana bırakayım tercih diyelim bu arada arkadaşların söylediklerine aynen katılıyorum, ben senin yerinde olsam %85 %90 larda bir idle ayarlardım ilk kalkışta daha motor tam hızını almadan idle açardım ve yavaş yavaş hızlanan motorla kalkışımı yapardım. Noise in güzel ama bence çok çok tail in hover çalışmalısın, kuyruk sana bakarken daha çok uçuyoruz biz, heliyi önce tail in hoverde master derece hakim olabilmelisin, kalkışta, inişte, rüzgara, hatta herşeye karşı tail in hover yapıyoruz. inişler içinde normal moda %50-60 gibi bir idle gibi sabit değer atar ve ineceğim zaman normal moda alır çok sakin olan helikopterimi tüy gibi yere kondururdum sonra skidler yerdeyken holdu çekerdim, zaten acil durumlarda holdumuzu hep çekiyoruz auto bende ilk zamanlar hoşuma gitti ama sonra bu şekilde iniş kalkış yapınca çok daha rahat ettim.
Paylaşım için teşekkürler devamını beklerim.
Çok teşekkür ederim. Tail in hover konusunda haklısın abi. Simülatörde tail in öğrendikten sonra noise in çok zor gelmişti ve günlerce noise in çalışmıştım. Sonrasında baktım ki tail in unutmaya başlamışım.
İniş konusunda senin de fikrini dikkate alacağım inş.
Sent from my iPhone using Tapatalk