Merhabalar,
Uzun zaman önce sipariş ettiğim v977 mi en sonunda alabildim.evde uçurdum; halısahada uçurdum. düştü, çarptı çok defa, şimdi yaşadıklarımı anlatayım.
Evde 4 kanal modunda uçurdum. stabilize etmek bayağı zor geldi bana. hover çalışırken bi bakıyorum kuyruk 45 derece kaçmış kendi kendine. hafiften kuyruk da sallıyor.
Neyse, çarpmalar düşmeler derken, dişli gevşemesi, batarya yuvasının tırnaklarının çıkması derken ilk kırımı swashplatein kolunda yaşadım. hüzün içinde helikopteri kutusuna koymaya hazırlanıyordum ki swashpaletin boşta duran 2 yedek bağlantı noktasının olduğunu gördüm. azcık uzunlardı ama kullanmak zorundaydım. lakin o değişiklikten sonra helinin kulllanımı, kontrollere verdiği tepki bana daha güzel geldi.
Bir de beni şaşırtan bi durum oldu uçururken. kuyruk motorunun kablolarından biri servonun çalışma alanına girmiş ve servonun hareketini kısıtlamıştı. kablonun kopmaması büyük şans oldu. zaten ana karta yakınlaştıkça o kablonun etrafında plastik koruma oluyor. o koruma soyulmuştu...
Çatlayan canopy, ana paller ve kuyruk pervanesini japon yapıştırıcısı ile yapıştırdım.
Eğilen ana şaftı elle mengenede düzelttim.(ortada vida için açılan delikten eğiliyor, zayıf noktası orası ) ana şaft bayağı iyi oldu.
Ana dişli çok sık gevşediği için hafiften japonla sabitlemeye çalışmıştım ama sağlam bi düşüşten sonra gevşedi yine. artık yapıştırmayacağım çünkü dişlinin gevşeyebiliyor olması ana şaftı eğilmekten koruyor bence.
herkese kırımsız uçuşlar...
Uzun zaman önce sipariş ettiğim v977 mi en sonunda alabildim.evde uçurdum; halısahada uçurdum. düştü, çarptı çok defa, şimdi yaşadıklarımı anlatayım.
Evde 4 kanal modunda uçurdum. stabilize etmek bayağı zor geldi bana. hover çalışırken bi bakıyorum kuyruk 45 derece kaçmış kendi kendine. hafiften kuyruk da sallıyor.
Neyse, çarpmalar düşmeler derken, dişli gevşemesi, batarya yuvasının tırnaklarının çıkması derken ilk kırımı swashplatein kolunda yaşadım. hüzün içinde helikopteri kutusuna koymaya hazırlanıyordum ki swashpaletin boşta duran 2 yedek bağlantı noktasının olduğunu gördüm. azcık uzunlardı ama kullanmak zorundaydım. lakin o değişiklikten sonra helinin kulllanımı, kontrollere verdiği tepki bana daha güzel geldi.
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bir de beni şaşırtan bi durum oldu uçururken. kuyruk motorunun kablolarından biri servonun çalışma alanına girmiş ve servonun hareketini kısıtlamıştı. kablonun kopmaması büyük şans oldu. zaten ana karta yakınlaştıkça o kablonun etrafında plastik koruma oluyor. o koruma soyulmuştu...
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Çatlayan canopy, ana paller ve kuyruk pervanesini japon yapıştırıcısı ile yapıştırdım.
Eğilen ana şaftı elle mengenede düzelttim.(ortada vida için açılan delikten eğiliyor, zayıf noktası orası ) ana şaft bayağı iyi oldu.
Ana dişli çok sık gevşediği için hafiften japonla sabitlemeye çalışmıştım ama sağlam bi düşüşten sonra gevşedi yine. artık yapıştırmayacağım çünkü dişlinin gevşeyebiliyor olması ana şaftı eğilmekten koruyor bence.
herkese kırımsız uçuşlar...