Nitro Depolar İçin Magnet Lynx Heli Innovations M.O.A.S V2 Fuel Clunk Set LX1832.
Belki farketmissiniz'dir. Çoğu Profesyonel Model Helikopter pilotu Nitro modellerde Header tank kullanmıyor. Aslında baktığımızda header tank kullanıcıya güven versede(anlık yakıt gitmeme ve köpüklü yakıtın gitmemesini sağalama) eksi yanları da var (model de hortum hattının uzaması, yakıt kaçak oranının artması ve modelin ağırlığını arttırması.).
Kullandığım Trex 700N modelimde baya bir header tank kullanmaya çalıştım ama biraz araştırma yaptığımda (align piloto Alan SZABO ve forumdan Türker abi) kesinlikle magnet kulanmamı tavsiye ettiler.
modele ilk taktığımda lynx magneti çok hafif olduğundan, kendimce bu nasıl yakıtı havada yakalıcak dedim ve vaz geçip çıkardım. (gine forumdan baktığım da Türker abi kendisi Omi marka magnetine ağırlık bağlamış. Ama helifreak de normal kullanmışlar)
en son header tank da sıkıntı yaşayınca Kesin denemeye karar verdim. yaklaşık 5 depodur kullanıyorum. deponun dibinde çok az yakıt kalsa bile keçesi sayesinde hemen emiyor. sıcaklık da asla garip artışlar olmuyor uçuşun sonuna doğru. modelin sesinde ani değişimler (fakir lesme emaresi) olmuyor, köpüklüyakıtın karbüratöre gitmesini engelliyor. ve yakıtsız kaldığında 5 sn üstünde bulunan keçesi sayesinde motora yakıt akışını sağlıyor.
aslında elinize aldığınızda çok hafif bir malzeme ama keçesie yakıt çektiğinde ağırlaşıyor. ve bunun sayesinde demanlı yakıta gitme eğiliminde bulunuyor.
Fakat Lynx firması artık yeter diyecekki; bizim pisikolajik olarak tatmin edmesi için V2 versiyonunu çıkarmış ve uçuna ağrırlık eklemiş. artık kimsenin kullanammak için bir sebebei kalmadı.
kimler lazım olur. akrobasi yapan nitro heli ve uçak modelcileri.
örnek resimler;
yedek keçeler.
Belki farketmissiniz'dir. Çoğu Profesyonel Model Helikopter pilotu Nitro modellerde Header tank kullanmıyor. Aslında baktığımızda header tank kullanıcıya güven versede(anlık yakıt gitmeme ve köpüklü yakıtın gitmemesini sağalama) eksi yanları da var (model de hortum hattının uzaması, yakıt kaçak oranının artması ve modelin ağırlığını arttırması.).
Kullandığım Trex 700N modelimde baya bir header tank kullanmaya çalıştım ama biraz araştırma yaptığımda (align piloto Alan SZABO ve forumdan Türker abi) kesinlikle magnet kulanmamı tavsiye ettiler.
modele ilk taktığımda lynx magneti çok hafif olduğundan, kendimce bu nasıl yakıtı havada yakalıcak dedim ve vaz geçip çıkardım. (gine forumdan baktığım da Türker abi kendisi Omi marka magnetine ağırlık bağlamış. Ama helifreak de normal kullanmışlar)
en son header tank da sıkıntı yaşayınca Kesin denemeye karar verdim. yaklaşık 5 depodur kullanıyorum. deponun dibinde çok az yakıt kalsa bile keçesi sayesinde hemen emiyor. sıcaklık da asla garip artışlar olmuyor uçuşun sonuna doğru. modelin sesinde ani değişimler (fakir lesme emaresi) olmuyor, köpüklüyakıtın karbüratöre gitmesini engelliyor. ve yakıtsız kaldığında 5 sn üstünde bulunan keçesi sayesinde motora yakıt akışını sağlıyor.
aslında elinize aldığınızda çok hafif bir malzeme ama keçesie yakıt çektiğinde ağırlaşıyor. ve bunun sayesinde demanlı yakıta gitme eğiliminde bulunuyor.
Fakat Lynx firması artık yeter diyecekki; bizim pisikolajik olarak tatmin edmesi için V2 versiyonunu çıkarmış ve uçuna ağrırlık eklemiş. artık kimsenin kullanammak için bir sebebei kalmadı.
kimler lazım olur. akrobasi yapan nitro heli ve uçak modelcileri.
örnek resimler;
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
yedek keçeler.
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol