Titan X50

trex700

Yeni Uye
Katılım
24 Ara 2014
Mesajlar
10
Tepkime puanı
0
İlgi Alanı
Hepsi
Merhaba Arkadaşlar
Titan X50 helimi bitirdim. Bir Trex ci olarak raptor markası ilk deneyimim.

Gördüğüm kadarıyla orta karar bir kit. Ana pal kollarında aşırı derecede bosluk varmış gibi sallantı var. Arka kuyruk şaftı fabrikasyon egri devir arttikca arka kopacak gibi daha yeni olduğu için gözlemlerim oldukça yazacağım. Sizlerinde arti ve eksiklerini yazarsaniz kirimsiz vede teklikesiz ucuslar dilerim.

Saygılarımla
Hakan Sungur
 
Ben de daha önce raptor 50se ve titan x50 kullanan birisi olarak sizin dediğiniz fabrikasyon hiçbir hata ile karşılaşmadım.
Halihazırda elimde 3 adet de raptor 90 var bir sıkıntılarını görmedim.Ben de Thunder Tiger markasını her zaman ön planda tuttum neden derseniz Promodel den her zaman yurtdışı fiyatına yedek almak varken trex parçalarına TR deki firmalara 3-4 katı para vermedim.Belki de 3D ile hiç işim olmadığından Raptor(eski modelleri) benim işimi fazlasıyla hep gördü.TT nin yeni modelleri de artık diğer piyasa ürünleri ile yarışacak kadar yol katettiler. :thumbup:
 
Titan X50

Ben de thunder tiger markasının uçak ve helikopterlerini kullandım.Kaliteli diyebileceğim bir marka...
 
Titan X50

Hakan bey zannedersem sizin kitte bir uretim hatasi olabilir.

Zira zamaninda acilan su inceleme yazisi ve aktif kullanicilari olan Deniz ve Ozellikle hala kullanan Ediz arkadasimiz bu kitten cok memnundular :rolleyes:

 
Titan X50

Akadaşlar ben Raptor markasını kötülemiyorum gördüğüm hataları paylaşıyorum ki göremediğim artılarını eksilerini sizlerinde paylaşımıyla en dogruyu bulmak.
Mesala pal kollarının sallanmasının sorununu çözdüm ana pal şaftın dışına takılan üç parçalı rulman bulunmakta ve şaftı sabitlediğiniz pul ve alyan başlı vidanız. pul ve vidayı
uç parçalı rulmanı dikkat edin rulmanın iç ve dış yonleri var takıp vidayı sonuna kadar sıktığınızda rulman ve pul arasında mikron ölçüsünde boşluk olmakta ve bu boşluk ta palin uçlarında neredeyse 2.5 - 3.00 cm kadar yukarı aşşağı salınım yapmakta. 3d uçuşta bu rulmanların dagılması belkide saftın kırıması demek.
ÇÖZÜM:
hassas disk zımpara makinası ile dikkat edin tabla ve zımpara diski 90 derece olacak ve ince kumlu zımpara. şaftı çok az az alarak üç parçalı rulmanı takarak ve pul ile vidayı takıp rulmana baskı yapmayacak dereceye kadar alınır bu da yaklaşık milimin 3 veya 4 de biri kadar vida tam sıkıldığı zaman rulman dönecek fakat boşluk olmayacak. Kolları taktığınız zaman artık boşluk kalamadığını ve pallerin sallanmadığını göreceksiniz. pal kollarındada bir takılma ve problem olmamaktadır.
arka pal şaftın eğriliğinide yeni bir şaft alarak çözüyoruz.
Saygılarımla
Hakan Sungur
 
Titan X50

Hakan Sungur' Alıntı:
Akadaşlar ben Raptor markasını kötülemiyorum gördüğüm hataları paylaşıyorum ki göremediğim artılarını eksilerini sizlerinde paylaşımıyla en dogruyu bulmak.
Hakan sana aynen katiliyoruz. Amacimiz bildiklerimizi, tespitlerimizi birbirimiz ile paylasarak en dogruyu bulmak, var ise bilmediklerimiz bunlari ogrenmek. Yoksa sizin niyetinizden suphemiz yok zaten.

Sadece sizin ilk bulgulariniz ile daha once paylasilanlar birbiri ile ortusmeyince dogal olarak eski paylasimlari gundeme getirelim dedik ;)
 
Titan X50

Hakan Bey , çözüm için gerçekten teşekkür ederiz.Güzel derlenmiş bir tecrübe , ancak şunu da ifade etmeden geçemem , Thunder Tiger eski bir marka olmasına rağmen , ve tasarımları çok eski olmasına rağmen , bu işin mühendisliğini çok güzel kullanmış bir firma.Kitleri basit , montaj ve tamiratta kullanıcıyı üzmeyen , parçası ucuz , ne bileyim , sadece pazarlama tekniğini geliştirememiş , diğer yandan öteki markalardan hiç bir eksiği olmayan bir marka.Sadece karbon frame'lerin ve alüminyum alaşımlı rotorlarların janjanına kurban gitmiş bir marka da diyebiliriz.
Dediğiniz sıkıntı olabilir , ama bunun ben tasarım hatası olacağına da inanamıyorum , yeni modellerinde metal aksamlar oldu artık , ama eskileri genelde plastiktir.Ama o nasıl bir plastik bilmiyorum.Doğal olarak zamanla plastiğin yapısı bozulabiliyor , rubber damperlere de bir bakın , onların kullanılmayanları paketindeyken bile , belli bir süre sonra özelliğini yitiriyor. Şimdi bu kadar neden uzun yazmak istedim, sadece kuru kuru bir marka sevgisi için değil elbet , bu modelin profesyonel kullanıcıları görürlerse eksik ya da yanlışlarımı da gidereceklerdir ama , Thunder Tiger x50 'den bahsediyoruz, en can alıcı nokta olan rotorda böyle taşlama yaptıracak , gözünüzle ve el hissinizle hem sıkı olup hem rahat dönecek şekilde ayar yaptırmaya zorlanacak fabrikasyon bir hatayı , Thunder Tiger'e mal edemedim kafamda sadece. :saygilar:
 
Titan X50

Thunder Tiger Titan X50 Electric Kit

Midlandde indirimde... Promodel fiyatı da oldukça cazip diyebiliriz fakat gümrük şansı da olursa bir miktar daha hesaplı alabilirsiniz.

Fiyat; 250£.... Yaklaşık 1150lira yapıyor... Tabii kargo da olacak...



Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol