Uzun zaman sonra yaşadığım bir kırım oldu, aslında sürpriz bir durum değil o anki şartları geriye dönük incelediğim zaman normal bir sonuç bu kırım.
Daha geçenlerde oryantasyon kaybı ile ilgili bir konu açılmıştı forumda üstüne böyle bir kırım moral bozucu oldu benim için.
Sürpriz olmadı dedim, şöyle anlatayım hemde hatalarımı paylaşmış olayım belki faydası olur bundan sonrası için, öncelikle uçuş yaptığım alan daha önceleri de kullandığım bir yerdi fakat uçuş için zamanlamam kötüydü videoda çok belli olmasada güneş batımına yakın bir zamanda gittim sıcaktan daha az etkilenmek için bu yüzden güneş tam karşımdaydı buda görüşü fazlasıyla etkiledi aslında heliyi sadece gölge halinde görür gibiydim o anlarda. Hatamın en büyüğü buydu sanırım.
Uzun zamandan beri de uçurmadığım için aslında biraz aceleci davrandığımıda düşünüyorum. Bir süre daha helikopteri daha yakınımda tutup biraz daha alıştırmalıydım kendimi 1-2 ayda bir kaç uçuş yapabilmenin dezavantajı benim için alışmak biraz zaman alıyor. İlk uçuşun ilk anlarında gelen bir kırım oldu sonuç olarak. Birde aslında boş olan bir alandı ama birileri gelip çadır kurmuş alanda, her ne kadar bana uzak olsa da aşağıdaki hareketler dikkatimi toplamamı etkiledi. Bu etkenlere bakınca sonuç çok şaşırtmıyor aslında.
Kırım anına gelecek olursakta helikopteri kendime doğru çevirdiğimde artık gölge halinde bir görüşle kuyruk mu bana doğru, baş mı bana doğru anlayamadım ve birazda heyecana kapılınca yanlış yöne komutla heliyi yere çaktım.
Kırım sonucunda kayıplarım, rotor sistemi mekanik olarak dağılmıştı, paller haliyle bayağı parçaya ayrılmıştı, servo kolları kopmuştu. Elektronik kaybım olmadı işin sevindirici tarafı bu oldu benim için. Videoyu da burada paylaşarak mesajımı sonlandırayım.
Daha geçenlerde oryantasyon kaybı ile ilgili bir konu açılmıştı forumda üstüne böyle bir kırım moral bozucu oldu benim için.
Sürpriz olmadı dedim, şöyle anlatayım hemde hatalarımı paylaşmış olayım belki faydası olur bundan sonrası için, öncelikle uçuş yaptığım alan daha önceleri de kullandığım bir yerdi fakat uçuş için zamanlamam kötüydü videoda çok belli olmasada güneş batımına yakın bir zamanda gittim sıcaktan daha az etkilenmek için bu yüzden güneş tam karşımdaydı buda görüşü fazlasıyla etkiledi aslında heliyi sadece gölge halinde görür gibiydim o anlarda. Hatamın en büyüğü buydu sanırım.
Uzun zamandan beri de uçurmadığım için aslında biraz aceleci davrandığımıda düşünüyorum. Bir süre daha helikopteri daha yakınımda tutup biraz daha alıştırmalıydım kendimi 1-2 ayda bir kaç uçuş yapabilmenin dezavantajı benim için alışmak biraz zaman alıyor. İlk uçuşun ilk anlarında gelen bir kırım oldu sonuç olarak. Birde aslında boş olan bir alandı ama birileri gelip çadır kurmuş alanda, her ne kadar bana uzak olsa da aşağıdaki hareketler dikkatimi toplamamı etkiledi. Bu etkenlere bakınca sonuç çok şaşırtmıyor aslında.
Kırım anına gelecek olursakta helikopteri kendime doğru çevirdiğimde artık gölge halinde bir görüşle kuyruk mu bana doğru, baş mı bana doğru anlayamadım ve birazda heyecana kapılınca yanlış yöne komutla heliyi yere çaktım.
Kırım sonucunda kayıplarım, rotor sistemi mekanik olarak dağılmıştı, paller haliyle bayağı parçaya ayrılmıştı, servo kolları kopmuştu. Elektronik kaybım olmadı işin sevindirici tarafı bu oldu benim için. Videoyu da burada paylaşarak mesajımı sonlandırayım.
Bu VIDEOYU görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol