Mrb abiler ve arkadaslar,
ilk basta size 450 sinifinda treximi tanitayim.
Aslinda bu heli Torque tubelu. Kendisi ilk helimdir Zaman gectikce, tabiki bende heliye belli modifikationlar yaptim.
align helilerinde bence torque tube cok berbat bir olay. kalitesi cok kötü, özellikle 450 sinifinda. Bende heliyi kayisladim
Ve ondan sonra hic bir problem olmadi. 450 sinifi gercekten mükemmel. ufak herzaman yerini bulan bir model. Isten sonra rahat bir sekilde 3-4 pil ucmak süper oluyor.
Dedigim gibi zaman gectikce ben heliyi acikcasi zorladim. Nasil zorladim ? helinin verebilecegi performansdan daha fazlasini cikarmak istedim. Ve böyle tür seylerin herzaman sonucu kötüdür.
Sinirlari acmaya calisinca insan, illa dersini aliyor Sunuda önceden söylemis olayim ben öyle özel bir 3d pilot degilim. Simdiye kadar tanidigim herkez benden daha iyi ucuyor. Ama ben belli bir hedef almadim gözüme. Hedefim zevk Ve zevkin sonucunu sizlerle paylasmak istedim. Gelelim önce setupa:
Align trex 450 pro
Robbe roxxy ESC
kontronik kira 400-39
hitec 5065 mg - kuyruk futaba 9257
turnigy heavy duty 3s 2200 mah, pil
Ar7200bx eski - yeni Graupner gr18 3xg vario ( kumandami daha yeni degistirdim )
simdi olayi anlatacagim. gecen yaz gayet güzel gecti, ama ben ne zaman heliyi zorlasam güc eksikligi vardi sanki. Bastan belli bu align motorunu sevmemistim zaten. 1-2 ay arastirmadan sonra, kontronik kira almaya karar verdim.
aldim.. taktim ve olayi size resimler anlatacak. 92%e kafada 4100 rpm .
ilk basta heli resimleri, ve son resimler olayin sonucu. Olaya cözüm buldum, carbon cubuk ile bence böyle birsey birdaha basima gelmeyecegini düsünüyorum.
allahtan havadan iyi yakaladim heliyi, ve hic bir hasar görmedi. Simulatorda ögrendigim ise yaradi. Autorotation landing
ilk basta size 450 sinifinda treximi tanitayim.
Aslinda bu heli Torque tubelu. Kendisi ilk helimdir Zaman gectikce, tabiki bende heliye belli modifikationlar yaptim.
align helilerinde bence torque tube cok berbat bir olay. kalitesi cok kötü, özellikle 450 sinifinda. Bende heliyi kayisladim
Ve ondan sonra hic bir problem olmadi. 450 sinifi gercekten mükemmel. ufak herzaman yerini bulan bir model. Isten sonra rahat bir sekilde 3-4 pil ucmak süper oluyor.
Dedigim gibi zaman gectikce ben heliyi acikcasi zorladim. Nasil zorladim ? helinin verebilecegi performansdan daha fazlasini cikarmak istedim. Ve böyle tür seylerin herzaman sonucu kötüdür.
Sinirlari acmaya calisinca insan, illa dersini aliyor Sunuda önceden söylemis olayim ben öyle özel bir 3d pilot degilim. Simdiye kadar tanidigim herkez benden daha iyi ucuyor. Ama ben belli bir hedef almadim gözüme. Hedefim zevk Ve zevkin sonucunu sizlerle paylasmak istedim. Gelelim önce setupa:
Align trex 450 pro
Robbe roxxy ESC
kontronik kira 400-39
hitec 5065 mg - kuyruk futaba 9257
turnigy heavy duty 3s 2200 mah, pil
Ar7200bx eski - yeni Graupner gr18 3xg vario ( kumandami daha yeni degistirdim )
simdi olayi anlatacagim. gecen yaz gayet güzel gecti, ama ben ne zaman heliyi zorlasam güc eksikligi vardi sanki. Bastan belli bu align motorunu sevmemistim zaten. 1-2 ay arastirmadan sonra, kontronik kira almaya karar verdim.
aldim.. taktim ve olayi size resimler anlatacak. 92%e kafada 4100 rpm .
ilk basta heli resimleri, ve son resimler olayin sonucu. Olaya cözüm buldum, carbon cubuk ile bence böyle birsey birdaha basima gelmeyecegini düsünüyorum.
allahtan havadan iyi yakaladim heliyi, ve hic bir hasar görmedi. Simulatorda ögrendigim ise yaradi. Autorotation landing
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol