Buluşmalarda çoğu zaman konuştuğumuz, bazılarımız düzenli yaptığı, bazılarımızın ise kırımdan kırıma gözden geçirdiği "Kontrol Listesi / Check List" hazırlamış SAB firması
Yalan olmasın her 50 uçuş sonrası hem ana kafa hem de kuyruk pal tutucularındaki açık rulmanları temizleyip yeniden greslemek bana biraz fazla geldi
Ayrıca her 100 uçuş sonrası kayış ve rulman değişimleri de ne bileyim.... .bilemedim....
Neyse yine de CHECKLIST paylaşalım
PDF Formatı için :
[attachimg=1]
[attachimg=2]
[attachimg=3][attachimg=4]
Yalan olmasın her 50 uçuş sonrası hem ana kafa hem de kuyruk pal tutucularındaki açık rulmanları temizleyip yeniden greslemek bana biraz fazla geldi
Ayrıca her 100 uçuş sonrası kayış ve rulman değişimleri de ne bileyim.... .bilemedim....
Neyse yine de CHECKLIST paylaşalım
PDF Formatı için :
Bu LİNKİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol
[attachimg=1]
[attachimg=2]
[attachimg=3][attachimg=4]