Yaklaşık on gündür RF 4.5 ile çalışıyorum. Birkaç sorunum ve tespitlerim var. Tecrübeli arkadaşların fikirlerini almak istedim.
1- Training menüsü altında Take oof ve Landing trainer bende çalışmıyor. Menüleri taradım sonuç alamadım.
2- Kumandamın kontrol çubukları farklı uçak modellerinde farklı çalışıyor sanki. Daha çok eğitim amaçlı, kolay uçurabileceğim modelleri seçiyorum. Örneğin Nexstar EP ve Nexstar EP with AFS. AFS olanı uçururken çok rahat iniş, kalkış, sağa sola manevra yapabiliyorken diğerini kullanırken sanki kumanda ayarları değişmiş gibi hissediyorum. Özellikle inişlerde sağa sola yatırıp kırım yaşıyorum. AFS de uçak havada sağa sola yatıkken tüm kolları saldığımda aynı otomobil kullanırken dönüş tamamlanınca direksiyonu bırakırsınız araç kendini toplar ya işte öyle uçak yere paralel hale geliyor. Diğer modellerde bu olmuyor. Bu uçağın mı yoksa AFS sisteminin özelliği midir? Bilemedim.
3- Yine Bazı modellerde kuyruk sağa sola dönüş hiç çalışmıyor. Her uçak modeli için ayrı kumanda kalibrasyonu mu yapmalıyım?
4- Heli denemelerim korkunç. Birçok heli modelinde havalanıp sağa sola hareket edeyim derken çakılıyorum. Daha başlamadan heliden soğudum. :'(
5- Kurulum PDF dosyasında ve forumda anlatıldığı gibi kumanda kalibrasyonunu yaparken bir uyarı var. " Kolları tekrar ortaya getirin ve soldaki resimdeki
gibi Channel1-4 ün %50 de olmasına dikkat edin."
Onu bir türlü % 50 ye getirmeyi başaramadım.
Fazla uzatmamayım. Şimdilik bu kadar.
1- Training menüsü altında Take oof ve Landing trainer bende çalışmıyor. Menüleri taradım sonuç alamadım.
2- Kumandamın kontrol çubukları farklı uçak modellerinde farklı çalışıyor sanki. Daha çok eğitim amaçlı, kolay uçurabileceğim modelleri seçiyorum. Örneğin Nexstar EP ve Nexstar EP with AFS. AFS olanı uçururken çok rahat iniş, kalkış, sağa sola manevra yapabiliyorken diğerini kullanırken sanki kumanda ayarları değişmiş gibi hissediyorum. Özellikle inişlerde sağa sola yatırıp kırım yaşıyorum. AFS de uçak havada sağa sola yatıkken tüm kolları saldığımda aynı otomobil kullanırken dönüş tamamlanınca direksiyonu bırakırsınız araç kendini toplar ya işte öyle uçak yere paralel hale geliyor. Diğer modellerde bu olmuyor. Bu uçağın mı yoksa AFS sisteminin özelliği midir? Bilemedim.
3- Yine Bazı modellerde kuyruk sağa sola dönüş hiç çalışmıyor. Her uçak modeli için ayrı kumanda kalibrasyonu mu yapmalıyım?
4- Heli denemelerim korkunç. Birçok heli modelinde havalanıp sağa sola hareket edeyim derken çakılıyorum. Daha başlamadan heliden soğudum. :'(
5- Kurulum PDF dosyasında ve forumda anlatıldığı gibi kumanda kalibrasyonunu yaparken bir uyarı var. " Kolları tekrar ortaya getirin ve soldaki resimdeki
gibi Channel1-4 ün %50 de olmasına dikkat edin."
Onu bir türlü % 50 ye getirmeyi başaramadım.
Fazla uzatmamayım. Şimdilik bu kadar.