Adı : Meriç
Soyadı : Akar
Nereden : Manisa
Mesleği : Makine Mühendisi
Yaş : 23
Hangi RC Model ile ilgileniyorsunuz (Heli/Uçak/Quadro/FPV/Araba..) : Heli / Araba.
Var ise Modelcilik Tecrübeniz: Nitro yakıtlı araba , 4 kanal heli , başlangıç seviyesinde 6 kanal heli.
Forumumuzu Nerden Duydunuz ? : google
Kullandığım Model(ler) :v911, v922 , traxxas t maxx 2.5, yakında v 913.
Öncelikle herkese merhaba yaklaşık 3 yıldır bu hobiyle uğraşıyorum ilk tecrübem elektrirkli araba ile oldu , daha sonra nitro yakıtlı araca geçtim ancak karbüratör ve debriyaj problemleri
sebebiyle yurt dışından ürünün gelmesini beklemek gerçekten zor bir süreç sanırım hepimizin yaşadığı bir problem bu sebeple küçük bir araştırma yapıp başlangıç için en uygun olduğunu düşündüğüm v 911 ile heli dünyasına adım attım ve ne kadar geç kaldığımı farkettim çok kısa sürede boş kaldığım her saniye araştırma yapmaya başladım. yaklaşık 4 ay önce 2. el v 922 aldım ama ciddi hasarları vardı. Frame , tail boom kırık ve tabiki anakarttakı 'Fet' yanmış ve kuruk motoru iş görmez bir haldeydi. anakarttaki Fet' in datasheet araştırıp ona yakın çalışma koşulları olan bir 'Fet' bulup bir elektronikçiye götürüp değiştirdim araştırırken sitenizde tahminen olabileceği yazıyordu ve hala bir kaç problemi var ama konu açmadan önce araştıracağım aynı problemi yaşayan başka birileri var mıdır umuduyla. Problemleri çözdükçe elimden gelen her türlü yardımı seve seve paylaşacığım ve tabiki daha yeni sayıldığım bu hobide sizlerden sayısız bilgi tecrübe kazanabileceğimi düşündüğüm için bu aileye katıldım ve mutluyum
Soyadı : Akar
Nereden : Manisa
Mesleği : Makine Mühendisi
Yaş : 23
Hangi RC Model ile ilgileniyorsunuz (Heli/Uçak/Quadro/FPV/Araba..) : Heli / Araba.
Var ise Modelcilik Tecrübeniz: Nitro yakıtlı araba , 4 kanal heli , başlangıç seviyesinde 6 kanal heli.
Forumumuzu Nerden Duydunuz ? : google
Kullandığım Model(ler) :v911, v922 , traxxas t maxx 2.5, yakında v 913.
Öncelikle herkese merhaba yaklaşık 3 yıldır bu hobiyle uğraşıyorum ilk tecrübem elektrirkli araba ile oldu , daha sonra nitro yakıtlı araca geçtim ancak karbüratör ve debriyaj problemleri
sebebiyle yurt dışından ürünün gelmesini beklemek gerçekten zor bir süreç sanırım hepimizin yaşadığı bir problem bu sebeple küçük bir araştırma yapıp başlangıç için en uygun olduğunu düşündüğüm v 911 ile heli dünyasına adım attım ve ne kadar geç kaldığımı farkettim çok kısa sürede boş kaldığım her saniye araştırma yapmaya başladım. yaklaşık 4 ay önce 2. el v 922 aldım ama ciddi hasarları vardı. Frame , tail boom kırık ve tabiki anakarttakı 'Fet' yanmış ve kuruk motoru iş görmez bir haldeydi. anakarttaki Fet' in datasheet araştırıp ona yakın çalışma koşulları olan bir 'Fet' bulup bir elektronikçiye götürüp değiştirdim araştırırken sitenizde tahminen olabileceği yazıyordu ve hala bir kaç problemi var ama konu açmadan önce araştıracağım aynı problemi yaşayan başka birileri var mıdır umuduyla. Problemleri çözdükçe elimden gelen her türlü yardımı seve seve paylaşacığım ve tabiki daha yeni sayıldığım bu hobide sizlerden sayısız bilgi tecrübe kazanabileceğimi düşündüğüm için bu aileye katıldım ve mutluyum