Adım Sinan.Bursa'da yaşıyorum.Fırsatım oldukca bazen Kumsaz bazen Mudanya Güzelyalı limanda yada Mihraplı Parkı civarında uçuştayım.
Sitenizi bilgi ve tecrübe gerektiren bir sorunumun cevabını araştırırken buldum.Sayfa tanzim şekli olarakta sitenizi beğeniyorum.Hatta bu gün bir soru sinsilesi mesajımda oldu ve tanışma kısmını atladıgımı haklı bir uyarı ile anlayınca bende gereği budur diyerek bu sayfada buldum kendimi..
Modelcilik hevesim ilk helikopter sevdasıyla başlamıştı biraz forumlardan okuyarak bilgi sahibi olmaya çalıştım derken önce kumada almaya karar verdim.
İlk ve hala kullandığım kumandam dx6i dsmx 'i ne kısmettir bilmiyorum Adana'dan bir modelci arkadaş sağolsun Amerika'dan temin ederek göndermişti.
Çünkü o zaman Türkiye'de malesef getirip satan yoktu.Neden mi dsmx sözüm ona dsmx en hızlı veri ileten şifreleme diyerekten sözüm ona çook proyum ya hani ben o sebeple yani
Tabi heliyi öyle bir uçuracam ki pire gibi olacak yani o sebeple Hele bir elime alayım neler yapıcam neler derken o heyecanlardayım yani...
Birde hala net bilmemekle beraber dsmx i jammer etkisiz yapamıyor diye duyumsamıştım
Kumanda geldiğinde cok heyecanlıydım doğrusu... Neyse sonra
Derken bir baktım ilk modelim ne helikopteri micro uçak olan parkzone umx beast oldu.
Neden mi helikopteri almışken 600lük falan düşünüyordum ama hem maddi tarafı düşünerek parçalamayım zaten pek elektronik bilgim yok önce daha basitinden başlayım çevreye karşıda daha az tehlike oluştururum derken bir micro uçak videosu denk geldi bir gün.Dedimki tam bana göre hem hafif 70gr filandı carpsa zarar vermez cim alan olan ufak yerlerde dahi kolayca deneyebilirim.Ve bir baktım ki cok dogru bir karar vermiştim kendimce.O gün bu gündür uçaktan kopamadım..
Daha sonra hk tan bir kac micro servo esc motor lipo derken kendime bu gune dek bir kac micro yaptım.
Hep micro uçak daha iyi illa arabayla geniş güvenli insanlardan uzak yer aramaya gerek yok büyük olmaması daha iyi derken geçen zamanın ardında:
Hanımla bir haftalığına İzmir'e akraba ziyaretine gitmiştik Konak meydanından vapurla Karşıyaka'ya geçtik birde ne olsun Karşıyaka'dan uçakla döndük Bursa'ya.Uçak kolisinde biz araba içinde
Bu kez model Parkzone Corsair ama micro değil 110cm kanat abow 110cm kim ben kim
O uçak beni gerçekten çok memnun etti çok zor olacak ağır falan derken microlardan kolay oldugunu gördüm.Tek sorun yer seçme geniş alan problemi ama bence alıştıktan sonra microyu iş yerinde bile rüzgarsız bir gunde 5dk mola ile zevk yapılabiliyor.Büyük uçaklarda bu imkan olmuyor.Ama büyük uçaklarda cok aşırı ruzgar olmadıgı surece her zaman ucabilyor.Mesela piknige gittiniz hafif ruzgar varsa micro sizi üzer ama diğeri seyrül sefa yani..Kısaca ikisindende lazım yani..
Bu Corsair dx5e kumandasıyla birlikte oldugu için almıştım aslında amacım dx6i ile dx5 i trainer yapabilmekti.O işte çok zorladı beni neden derseniz araya kullandıgım kablo saglam olmasına ragmen ve mono uclarda saglamdı ama dx5 içine giren mono uc eski tip mono uçla olabildi onuda zor buldum elektronik carsıda dahi yoktu esnafın biri eski bir kolon kablosu ucundan gosterince elimdekiyle kıyasladıgımda o kadar az fark vardıki o an içimden... dedim bu jak işi boylemi çözülecekti yani neyseki sorun cözüldü dx6i mono girişi yeni tip monojak dx5 eskitip mono jak işe baksen yaw ama oldu sonucta...
Ve hanımda bazen iştirak ediyor bana. sadece kanal kullanımı açısından alıcıda aileronları tek kanalda biri ters baglı kullanmak gerekiyor yoksa dx5 karsılamıyor kanalı neyse sonucta olabiliyor...
Neden bu kadar yazdım bilmiyorum ama aşırı yazdıgımın farkına henüz vardım.
fırsatım oldu yazdım...
Yaz yaz Yaz geldi...
Kısaca su sıralar son modelim 1600mm p-51d bakalım yuzumuzu guldurecek mi...
Billur tuz reklamlarda AKAR AKAR AKAR derdi. Bende Modellerim için BÜYÜR BÜYÜR BÜYÜR diyorum
iyi uçuşlar dilerim herkese...
Sitenizi bilgi ve tecrübe gerektiren bir sorunumun cevabını araştırırken buldum.Sayfa tanzim şekli olarakta sitenizi beğeniyorum.Hatta bu gün bir soru sinsilesi mesajımda oldu ve tanışma kısmını atladıgımı haklı bir uyarı ile anlayınca bende gereği budur diyerek bu sayfada buldum kendimi..
Modelcilik hevesim ilk helikopter sevdasıyla başlamıştı biraz forumlardan okuyarak bilgi sahibi olmaya çalıştım derken önce kumada almaya karar verdim.
İlk ve hala kullandığım kumandam dx6i dsmx 'i ne kısmettir bilmiyorum Adana'dan bir modelci arkadaş sağolsun Amerika'dan temin ederek göndermişti.
Çünkü o zaman Türkiye'de malesef getirip satan yoktu.Neden mi dsmx sözüm ona dsmx en hızlı veri ileten şifreleme diyerekten sözüm ona çook proyum ya hani ben o sebeple yani
Tabi heliyi öyle bir uçuracam ki pire gibi olacak yani o sebeple Hele bir elime alayım neler yapıcam neler derken o heyecanlardayım yani...
Birde hala net bilmemekle beraber dsmx i jammer etkisiz yapamıyor diye duyumsamıştım
Kumanda geldiğinde cok heyecanlıydım doğrusu... Neyse sonra
Derken bir baktım ilk modelim ne helikopteri micro uçak olan parkzone umx beast oldu.
Neden mi helikopteri almışken 600lük falan düşünüyordum ama hem maddi tarafı düşünerek parçalamayım zaten pek elektronik bilgim yok önce daha basitinden başlayım çevreye karşıda daha az tehlike oluştururum derken bir micro uçak videosu denk geldi bir gün.Dedimki tam bana göre hem hafif 70gr filandı carpsa zarar vermez cim alan olan ufak yerlerde dahi kolayca deneyebilirim.Ve bir baktım ki cok dogru bir karar vermiştim kendimce.O gün bu gündür uçaktan kopamadım..
Daha sonra hk tan bir kac micro servo esc motor lipo derken kendime bu gune dek bir kac micro yaptım.
Hep micro uçak daha iyi illa arabayla geniş güvenli insanlardan uzak yer aramaya gerek yok büyük olmaması daha iyi derken geçen zamanın ardında:
Hanımla bir haftalığına İzmir'e akraba ziyaretine gitmiştik Konak meydanından vapurla Karşıyaka'ya geçtik birde ne olsun Karşıyaka'dan uçakla döndük Bursa'ya.Uçak kolisinde biz araba içinde
Bu kez model Parkzone Corsair ama micro değil 110cm kanat abow 110cm kim ben kim
O uçak beni gerçekten çok memnun etti çok zor olacak ağır falan derken microlardan kolay oldugunu gördüm.Tek sorun yer seçme geniş alan problemi ama bence alıştıktan sonra microyu iş yerinde bile rüzgarsız bir gunde 5dk mola ile zevk yapılabiliyor.Büyük uçaklarda bu imkan olmuyor.Ama büyük uçaklarda cok aşırı ruzgar olmadıgı surece her zaman ucabilyor.Mesela piknige gittiniz hafif ruzgar varsa micro sizi üzer ama diğeri seyrül sefa yani..Kısaca ikisindende lazım yani..
Bu Corsair dx5e kumandasıyla birlikte oldugu için almıştım aslında amacım dx6i ile dx5 i trainer yapabilmekti.O işte çok zorladı beni neden derseniz araya kullandıgım kablo saglam olmasına ragmen ve mono uclarda saglamdı ama dx5 içine giren mono uc eski tip mono uçla olabildi onuda zor buldum elektronik carsıda dahi yoktu esnafın biri eski bir kolon kablosu ucundan gosterince elimdekiyle kıyasladıgımda o kadar az fark vardıki o an içimden... dedim bu jak işi boylemi çözülecekti yani neyseki sorun cözüldü dx6i mono girişi yeni tip monojak dx5 eskitip mono jak işe baksen yaw ama oldu sonucta...
Ve hanımda bazen iştirak ediyor bana. sadece kanal kullanımı açısından alıcıda aileronları tek kanalda biri ters baglı kullanmak gerekiyor yoksa dx5 karsılamıyor kanalı neyse sonucta olabiliyor...
Neden bu kadar yazdım bilmiyorum ama aşırı yazdıgımın farkına henüz vardım.
fırsatım oldu yazdım...
Yaz yaz Yaz geldi...
Kısaca su sıralar son modelim 1600mm p-51d bakalım yuzumuzu guldurecek mi...
Billur tuz reklamlarda AKAR AKAR AKAR derdi. Bende Modellerim için BÜYÜR BÜYÜR BÜYÜR diyorum
iyi uçuşlar dilerim herkese...