Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
flybarless olunca cyclic servolarınız da gyronun kontrolünde olucak bu da helikopterinizin daha stabil olmasını sağlayacaktır.. Rüzgarlı hava da flybarless 450 lerin ip gibi hava da kalıp flybarlı 600 lerin savrulduğunu görebilirsiniz.. Rotor kısmında ki parça sayısı azalacağından daha fazla uçuş süreniz olucaktır. Maliyet olarak bunlara değer mi derseniz pilotajınız ileri düzey de ise daha rahat ve daha stabil 3D hareketleri yapmanıza olanak sağlayacağından upgrade e gitmek mantıklı olabilir. Ama şu an için hover ve alan turu atıyorsanız bence gereksiz...
Kadir Bey durumu gayet güzel özetlemiş 1-2 de ben ilavede bulunayım :
- Kırım sonrası modeli toplamak daha kolaylaşıyor fakat Flybarless modellerde servoların arızalanma ihtimali ne yazık ki çok daha yüksek.
- FBL ünite ayar kısmı baştan biraz zorlasa da çok çabuk adapte olabilirsiniz. Unutmayın DFC kafa ile beraber bir de FBL Ünite almanız gerekeçek
- Modeli upgrade yapınca sanki yeni bir model almış gibi hissedeceksiniz. Zira uçuş karakteristiği değişiyor.
Tüm bunlara değer mi derseniz :
Eğer elinizdeki modelden sıkıltı iseniz ve pilotaj 3D başlamaya müsait ise upgrade önerebilirim
Benimde küçük bir hatırlatmam olacak. Bir FB (Flybar) heliyi FBL (flybarless) yaparken genelde akla ilk gelen maliyet rotor upgrade kısmı oluyor. Oysa flybarless ünite de hesaba katılması gereken önemli bir maliyet.
merhabalar,cevaplarınız için çok teşekkür ederim,ellerinize sağlık ,şu an alan turları attığım için uprage etmeme gerek yok,ayar sorunumda yok ,en rüzgarlı havalarda bile ip gibi duruyor,3 d içim çok erken,saygılarımla