Ramazan bey , eğer ünite kullanıyorsanız , hiç bir servo alıcıya bağlanmaz , önce alıcıyı tanıyın, sonra ünitenizi.
Ünite ayarlanmadan servolar yine üniteye bağlanmaz , servoların bir çalışma frekans ve voltajları vardır, ünitede ayar esnasında bunları doğru seçemezseniz servoları veya üniteyi yakmanız işten bile değil.
Öte yandan , bu model sizin bilgi ve tecrübenizi aşan bir model , mutlaka bilen biri ile ayar yapın , ben olsam madem bu kadar sorun oldu , o modeli komple söker ve manueline göre tekrar uygun şekilde toplardım.Nasıl fotodan araba satın alınmaması gerekiyorsa, heliler de de böyle , öne way sağlam mı, şaftlar düzgün mü , dişliler sağlam mı , rulmanlar sağlam mı , can alıcı kısımların vidaları sağlam mı , bunları check etmeden hayatta uçmaz bu model , uçurmamalısınız , sıyrılmış bir feathering şaft vidası ya da dağılmış rulman yüzünden havada bir bomba gibi patlayabilir , patlasa yine iyi , Allah korusun yine size veya başkasına kesinlikle zarar verebilir

Not: Belki bizlere içten içten kızıyor olabilirsiniz, şunlara bak hele bir halt öğrenmişler, ahkam kesiyorlar, akıl vermeyin , yardım edin yardıııım, diye feveran ediyor da olabilirsiniz , ama bu bir okyanus , size öğreteceğimiz birkaç kulaç atma dersiyle olmaz bu iş, alıcı nedir , helide yönler nedir , hangi servo hangi komutu nasıl verir , kumanda temel ayarları nedir, ünite nasıl bağlanır ve nasıl ayarlanır , heliyi uçurmadan önce nelere dikkat edilir, güvenlik neden önemlidir , ikinci el heli alınırken nelere dikkat edilir........ gibi gibi gibi, daha aklıma gelmeyen her biri başlı başına konu olmuş onlarca öğrenmeniz gereken şey var.Ancak ne mutlu ki bu soruların cevapları da forumumuzda mevcuttur , sabredeceksiniz, okuyacaksınız , ve uygulayacaksınız..Bunların hepsini size bir anda şırınga ile basar gibi vermemiz mümkün değil.
En sonunda gerçekten uçunca , bizi o zaman anlayacak ve hak vereceksiniz.
