- Katılım
- 17 Eyl 2013
- Mesajlar
- 9,039
- Tepkime puanı
- 23,650
- Yaş
- 62
- Konum
- İstanbul
- Web sitesi
- www.sumeryamaner.com
- İlgi Alanı
- Uçak
Birçok arkadaşımızın benzinli uçaklarında inatla mekanik switchler kullandığını hayretle izliyorum. Mekanik switchler ne kadar kaliteli ve pahalı olurlarsa olsunlar, benzinli motorun titreşimi altında kısa sürede saçmalamaya başlamaları kaçınılmaz. Bu da en hafif durumda ateşleme kesintisi ve motor stopuna, çok daha kötü olarak da alıcı beslemesinin kaybına ve modelin kontrolden çıkmasına yol açabilecek kadar tehlikeli bir durum.
İlke olarak tüm benzinli modellerimde elektronik anahtarlar kullanıyorum. Birçok farklı anahtar modelim var üretim gamımda ve bunlara yeni bir ek geldi. Gördüğünüz anahtar 10 Amperlik ve iki yönlü bir switch ile kumanda ediliyor. Bir tarafa basınca ON diğer tarafa basınca OFF. Bir kez açınca ya da kapatınca switch'i sökseniz bile durumunu muhafaza ediyor. 40 Amperlik sürümü de yakında geliyor...
İlke olarak tüm benzinli modellerimde elektronik anahtarlar kullanıyorum. Birçok farklı anahtar modelim var üretim gamımda ve bunlara yeni bir ek geldi. Gördüğünüz anahtar 10 Amperlik ve iki yönlü bir switch ile kumanda ediliyor. Bir tarafa basınca ON diğer tarafa basınca OFF. Bir kez açınca ya da kapatınca switch'i sökseniz bile durumunu muhafaza ediyor. 40 Amperlik sürümü de yakında geliyor...
Bu RESMİ görmek için izniniz yok. Giriş yap veya üye ol