Herkese selamlar
Banggood.com'dan satın aldığım v922'nin kumandası üretim hatalı çıktı ve bunun böyle olduğunu anlamam biraz uzun sürdü.
Daha sonrasında ürünün iadesi için banggood'la yazışmaya ve video paylaşmaya başladım.
İlk başta üretim hatalı olmasına rağmen ürünün raf ömrünü ( muhtemelen iade süresi anlamında ) doldurduğunu söylediler ve yardımcı olamayacaklarını bildirdiler.
Tabi ben konuşma üslubunu biraz değiştirince bu sefer kusura bakmayın ürünü değiştirelim dediler.
Diyeceğim o ki:
1- Eğer böyle bir işe girişirseniz muhakkak ( tabi hakkınız olduğunu düşünyorsanız ) ısrarcı olun ve yaptırımcı bir şekilde konuşun.
2- Bu adamlar biraz kıt oldukları için, ne demek istediğinizi tam anlamıyorlar. Bundan dolayı açık ve basit bir şekilde konuşun.
3- Hergün sadece 1 postaya cevap veriyorlar. Bundan dolayı karşı tarafa ne anlatmak istiyorsanız, ona göre açık ve özet olarak yazın. Yoksa yazışmalardan dolayı sürekli gün atıyor.
Gelelim esas konuya:
Tüm e-postalarım ve videolarım kumanda üzerineydi. Adamlar en son olarak bana dün attıkları postada, 'size kumandayı tekrar yollyacağız' dediler (SKU kodunuda vermişler, kontrol ettim. doğru). Bende kabul ettim.
Bugün sabah yeni sipariş numarasını verdiler ve kontrol ettim. Birde ne göreyim bana hazırladıkları sipariş 18$'lık yedek parça
Bende sustum. Yani hem daha fazla çorba olmasın hemde bu daha çok işimi görür nede olsa diye...
İade ile ilgili bir işlemde bulunacaksanız bunları göz önünde bulundurarak hareket edin derim.
Banggood.com'dan satın aldığım v922'nin kumandası üretim hatalı çıktı ve bunun böyle olduğunu anlamam biraz uzun sürdü.
Daha sonrasında ürünün iadesi için banggood'la yazışmaya ve video paylaşmaya başladım.
İlk başta üretim hatalı olmasına rağmen ürünün raf ömrünü ( muhtemelen iade süresi anlamında ) doldurduğunu söylediler ve yardımcı olamayacaklarını bildirdiler.
Tabi ben konuşma üslubunu biraz değiştirince bu sefer kusura bakmayın ürünü değiştirelim dediler.
Diyeceğim o ki:
1- Eğer böyle bir işe girişirseniz muhakkak ( tabi hakkınız olduğunu düşünyorsanız ) ısrarcı olun ve yaptırımcı bir şekilde konuşun.
2- Bu adamlar biraz kıt oldukları için, ne demek istediğinizi tam anlamıyorlar. Bundan dolayı açık ve basit bir şekilde konuşun.
3- Hergün sadece 1 postaya cevap veriyorlar. Bundan dolayı karşı tarafa ne anlatmak istiyorsanız, ona göre açık ve özet olarak yazın. Yoksa yazışmalardan dolayı sürekli gün atıyor.
Gelelim esas konuya:
Tüm e-postalarım ve videolarım kumanda üzerineydi. Adamlar en son olarak bana dün attıkları postada, 'size kumandayı tekrar yollyacağız' dediler (SKU kodunuda vermişler, kontrol ettim. doğru). Bende kabul ettim.
Bugün sabah yeni sipariş numarasını verdiler ve kontrol ettim. Birde ne göreyim bana hazırladıkları sipariş 18$'lık yedek parça
Bende sustum. Yani hem daha fazla çorba olmasın hemde bu daha çok işimi görür nede olsa diye...
İade ile ilgili bir işlemde bulunacaksanız bunları göz önünde bulundurarak hareket edin derim.