Uygun değildir. Motor gövdesinden bahsediyorsun. Ciddi sıcaklık farklılıklarına, ciddi titreşime maruz kaldığı için gövdede hiç bir şansın yok epoksi anlamında.
Çatlağın neresinde olduğunu bir foto ile gösterebilirsen daha net bilgiler sağlayabiliriz muhtemelen.
Öte yandan, bende bir ASP .15 Hornet motorunun eksoz manifoldundan diş sıyırıp kopan eksoz çıkış borusunu çift komponentli metal macun epoksi ile tutturabildim. Ama titreşim haricinde başka herhangi bir kuvvete maruz değil.
Başka bir yandan da 130'luk bir dört zamanlı glow motorunun karbüratör gövdesininden diş sıyırıp ayrılan büyük iğne yuvasını çeşitli metal epoksiler ile tutturmaya çalıştım ama nafile. Yer testlerinde başarılıydı, üzerine 3 kez de uçtu. Son kez bir uçuş yapıp toplanayım diye çalıştırdığımda yine elimde kaldı. Allah'tan daha havalanmamıştım. Karbüratör gövdesinin o kısmı da titreşimden başka bir kuvvete maruz değil. Ama motor büyüdükçe 'şiddeti' de büyüyor...
Fakat, Sanayide "argon" kaynağı (gazaltı kaynağı) yapan birini 'uğraşmaya' ikna edersen bu tür tamirler pekala yapılabilir.