Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Bu ne yaa... Göz alabildiğine uzanan yumuşacık pistlere anneannem de böyle inerdi. 115 X 15 m betona insinler de göreyim. Şimdi oturup tüm Sea Fury inişlerimi toparlayıp yayımlamazsam...
Hepsini de bir solukta izledim.Geçen ve önceki senelerde adamlar crash videolarını yayınlıyorlardı.Artık kıra kıra nasıl inileceğini öğrenmeye başlamışlar çok şükür.. Demek ki çalışınca oluyormuş...
Bu ne yaa... Göz alabildiğine uzanan yumuşacık pistlere anneannem de böyle inerdi. 115 X 15 m betona insinler de göreyim. Şimdi oturup tüm Sea Fury inişlerimi toparlayıp yayımlamazsam... [emoji14]
bunların hiçbirisi iyi bir iniş değil ki. Bilip bilmeden paylaşıyorsunuz canım
Bunların hepsi mükemmel inişler! zira havacılıkta iniş sınıflandırması şu şekildedir:
-uçaktan sağ salim kendi ayaklarının üzerinde çıktıysan o iyi bir iniştir,
-uçak tekrar kullanılabilir durumdaysa o mükemmel bir iniştir
Model ölçeğinde ilk madde zaten devredışı (tabi uçağı getirip kafana çakma becerisi göstermediysen)
Sümer Abi, biz miletin çimen pistlerine ağzımız sulanarak bakıyoruz ama adamlar da asfalt yada kısaca "kaplı" diyelim pistlere şeediyorlar... kimde ne yoksa o sanırım
Sümer abiyle aynı fikirdeyim kesinlikle iniş yapılan yüzey çok sert ve uçak durmayacak kadar sürtünmesiz olmalı. Pilot eğer uçağını nazikçe zemine koyamazsa retrak falan anında parçalanmalı ve uçak motor bloğunun üzerinde kayarken pilotuna " Olmadı " demeli.
Ayrıca pistin iki ucuda muhakkak ya göl, ya deniz veya mümkünse uçurum olmalı. Pist başına, doğru hızla teker koyamayan pilot uçağının arkasından buğulu gözlerle bakarken kumandasını kapatıp kendisini 100 saatlik sim çalışmasıyla cezalandırmalı. kuyun:
İşte benim hayalimdeki uçak pisti de böyle birşey. Yalnız dikkat ettimde piste birtek Sümer abi üye olmuştu, birde heliciler vardı.